To je to što me zanima!

Pilot napustio kokpit kako bi spasio život padobrancu

Pilot na padobranskom natjecanju je vidio kako zadnji padobranac nije iskočio. Istrčao je van iz kokpita i vidio da se padobranac zapleo o kotače
Vidi originalni članak

Pilot civilnog aviona letio je s padobrancima na međunarodnom natjecanju vojnih padobranaca u Njemačkoj. Dok su iskakali iznad padobranskog centra u Bad Lippspringeu, uočio je da zadnjega, šestog padobranca nema u zraku. Istrčao je iz kabine i ugledao britanskog vojnika kako bespomoćno visi o konopu, koji se zapetljao oko kotača aviona. Prerezao je uže i padobranac je ubrzo sretno sletio. U međuvremenu su se oglasile sirene Hitne pomoći, koje su jurile prema mjestu gdje se gotovo strmoglavio padobranac. Drama je trajala svega 30 sekundi, no dovoljno da gledateljima srce stane. Da se pilot nije na vrijeme vratio u kabinu, za minutu bi udarili o tlo i poginuli.
Pilot heroj htio je ostati anoniman. Rekao je da bi svatko to učinio na njegovu mjestu te da se sve dobro završilo jer su imali više sreće nego pameti. Prije umalo kobnog skoka 12-ak padobranaca uspješno je skočilo.
- Mnogo puta sam skakao, ali ovo mi je bio definitivno posljednji put - rekao je potreseni Britanac nakon skoka i dodao kako će svom heroju vječno ostati zahvalan.

Idi na 24sata

Komentari 9

  • user_25460 21.07.2008.

    hrabar čovjek nema se šta reć!prisebnost mu je jača strana!takav heroj je htio ostat anoniman.drugi bi to objavili na sva zvona.svaka čast i na tome!

  • marko29 21.07.2008.

    svaka čast pilotu i njegovoj hrabrosti

  • BigBen 21.07.2008.

    - Bilo je strašno, svi smo bili sigurni da slijedi velika tragedija. Padobranac je bio potpuno bespomoćan dok ga je vjetar bacao po zraku, rekao je jedan posjetitelj natjecanja. - Vidjeli smo kako je zrakoplov pri brzini većoj od 200 kilometara na sat počeo lagano ponirati. Mislili smo da mora sletjeti iako je padobranac ostao ispod njega u zamci. Nema šanse da bi padobranac preživio slijetanje, ispričao je drugi svjedok. No, poniranje se zbivalo samo u onih 50-ak sekundi, koliko je pilotu trebalo da intervenira i spasi padobranca te preuzme natrag kontrolu nad zrakoplovom.

Komentiraj...
Vidi sve komentare