To je to što me zanima!

Poniranje: Lufthansin Airbus umalo pao kao Germanwingsov

Airbus je u prosincu promijenio upustva za korištenje za sve zrakoplove nakon što je na A321 Lufthanse zakazala oprema koja kontrolira kut pod kojim avion uzlijeće
Vidi originalni članak

Prije samo četiri mjeseca europski dužnosnici izdali su sigurnosno upozorenje za sve Airbusove zbog pogreške koja bi mogla dovesti do poniranja aviona "nosom prema dolje" što se upravo i dogodilo u utorak iznad Francuske. 

Upozorenje je ponovno došlo u središte pozornosti nakon što je u francuske Alpe udario Germanwingsov Airbus 320 koji je u samo osam minuta s visine od 11.500 pao na manje od 2000 metara.

Kako piše Mirror, Airbus je u prosincu promijenio uputstva za korištenje za sve svoje zrakoplove nakon što je na modelu A321 Lufthanse zakazala oprema koja kontrolira kut pod kojim avion uzlijeće. To je aktiviralo tzv. Alpha protection sustav koji je avion okrenuo "nosom prema dolje".

Dogodilo se to 5. studenog na Airbusu A321 koji je letio iz španjolskog Bilbaoa za München. Iznad Pamplone naglo je počeo gubiti visinu te u samo jednoj minuti pao za više od 1000 metara. 

Posada je ipak uspjela zaustaviti daljnji pad i zrakoplov je sigurno sletio na aerodrom u Münchenu. 

Dužnosnici Lufthanse tvrde pak da je s avionom koji se srušio iznad Francuske bilo sve u redu i da je prošao provjeru samo dan prije kobnog leta. 

Idi na 24sata

Komentari 55

  • Herzog(315178) 25.03.2015.

    Ljudi moji pa poniranje zrakoplova od 20 m/s osjeti svaki putnik da mu želudac ide gore a kamo li iskusni pilot da ne osjeti da letjelica ponire .Za ovakvo poniranje ne trebaju instrumenti da vidite da nešto ne štima . Bojim se da je terorizam u pitanju samo se skrivaju činjenice ! Vidite da je Malezijski avion srušen iznad Ukrajine već zaboravljen tako će biti i sada vrijeme radi svoje !

  • spen 25.03.2015.

    svaka čast na hrabrosti svima koji i dalje putuju avionima , naročito ovih dana

  • little John 25.03.2015.

    Isto kao što ima loših poštara, ima i loših pilota i od toga ne treba bježati. Oni koji prate tu tematiku, znaju da je zbog dobre reakcije pilota spriječeno mnogo nesreća, ali ih se zbog loše dosta i dogodilo. Pisati o tome je potrebno jer iz toga bi svi trebali nešto naučiti. U Ameriku moram ići avionom, ali u Split i ne moram, pa padne li broj putnika, netko će početi razmišljati više o kvaliteti aviona i pilota.

Komentiraj...
Vidi sve komentare