To je to što me zanima!

Potrošači biraju najbolje proizvode u 30 kategorija

Oznaku “Odabrani proizvod godine” dobivaju proizvodi koje su isprobali i odabrali zadovoljni kupci
Vidi originalni članak

Konceptom uvažavanja kupca, stavljanjem upravo njega na prvo mjesto te dobivanjem  njegovog povjerenja,  proizvođači  grade svoju poziciju na tržištu.  To je prepoznao  Christian Le Bret, osnivač oznake “Odabrani proizvod godine” dok je razvijao ideju o izboru najboljeg proizvoda prije 29 godina u Francuskoj. Ovu  će oznaku na proizvodima uskoro moći pronaći i kupci na hrvatskom tržištu.

 

Metodologija izbora

Metodologija i postupak izbora proizvoda su standardizirani i po čitavom su svijetu jednaki. Međunarodna istraživačka tvrtka AC Nielsen koja obavlja nacionalno reprezentativno ispitivanje u postupku biranja proizvoda jamac je stručnosti metodologije i objektivnosti rezultata.  AC Nielsen se, između ostalog, služi  web panelom tvrtke Margetagenta.com, jedne od vodećih istraživačkih instituta za srednju Europu. Proizvođači nominiraju proizvode koje su ponudili tržištu u posljednjih 18 mjeseci. Proizvodi ili usluge moraju u sebi imati neko poboljšanje zbog kojeg može se tvrditi da donose nešto novo i inovativno. To može biti npr. promjena u ukusu, funkcionalnosti, ambalaži i sl. Potom stručni žiri  razvrsta nominirane proizvode u kategorije ( 30 i više) kako što su jelo, piće, proizvodi za osobnu njegu, usluge…, a u svakoj su skupini najmanje dva proizvoda. Glasanje i odabir rade potrošači stariji od 15 ili više godina putem web panela (standard za kvalitetu usluga ISO Standard 26362). Pravo na sudjelovanje imaju isključivo oni koji su proizvod ili uslugu isprobali, a za konačnu su ocjenu ključni inovativnost (promjena, poboljšanje, napredak) , atraktivnost proizvoda i zadovoljstvo kupca. Ključ za uspjeh u svim je državama svijeta jednak, a to je – zadovoljstvo kupaca na temelju zadovoljstva u primjeni proizvoda.

Proizvodi s oznakom “Odabrani proizvod godine” u Hrvatskoj također će biti odabrani isključivo prema odlukama hrvatskih potrošača na temelju zadovoljstva u njihovoj primjeni. Proizvod dobiva pravo oznake crvenim pečatom “Odabrani proizvod godine” na rok od 12 mjeseci nakon proglašenja rezultata. S jasnim i dobro vidljivim vizualom kupcima se poručuje kako su proizvod ili usluga dobili ovo prestižno priznanje u transparentnoj i jednakoj utrci  s konkurencijom, isključivo na osnovi glasova  potrošača.

Idi na 24sata