To je to što me zanima!

Radnice propalog Kamenskog šivaju za brand Brokula&Ž

Radnicama se vratio osmjeh na lice nakon što su ih zvali iz tvrtke Lancuna i ponudili posao. Iskusne djelatnice Kamenskog pomogle su i u kupovini strojeva za rad...
Vidi originalni članak

Bože poživi, samo nek potraje. Tko je mogao misliti da ćemo završiti na burzi, a zatim naći novo radno mjesto, kaže Ankica Hrastinski (54) iz Zaboka, bivša radnica Kamenskog. Nakon 34 godine vjernosti nekad uspješnoj tvornici tekstila završila je na burzi. Kad je mislila da više nikad neće sjesti za šivaću mašinu dogodilo se, kaže nam, čudo. Od lipnja ove godine zaposlena je u tvrtki Lancuna koja proizvodi majice i donje rublje od organski uzgojenih sirovina u malom pogonu u mjestu sv. Križ Začretje u Zagorju. Riječ je o novom brendu odjeće pod imenom Brokula&Ž. koju je u rujnu ove godine lansirao dizajnerski dvojac Bruketa&Žinić. Oni su se udružili s poduzetnikom Zoranom Šainovićem te odlučili lansirati proizvod koji upravo šivaju radnice Kamenskog.

- Na burzi nismo znali što ćemo dobiti. Kontaktirali smo udrugu Kamenski i tamo našli naše radnice. Sve smo zajedno radili. One su bile te koje su nam govorile koje strojeve kupiti i što i kako treba. Sve su to žene iz ovog kraja pune iskustva i znanja i iznimno vrijedne - govori direktor Šainović. Radnicama je dok šivaju osmijeh na licu. Vratio im ga je zvuk šivaće mašine u maloj proizvodnoj hali u kojoj rade.

Radojka Komar (50) iz Bedekovčine u Kamenskom je radila 28 godina. Prije dvije godine zajedno s ostalim kolegicama zbog neisplaćenih plaća štrajkala je glađu u šatoru na Trgu Francuske Republike. Sada je zadovoljna žena. Plaća je na vrijeme, nema radnih subota, nema prekovremenog...

- Dobra je atmosfera, sve je ležerno i opušteno iako se ozbiljno radi - ističe Radojka kojoj se nije bilo teško priviknuti da nakon godina šivanja sakoa sada izrađuje donji veš. A on je pak od organski uzgojenog pamuka i celuloze koji se nabavljaju u Turskoj gdje je prva serija brenda Brokula&Ž i proizvedena. No sada u tvrtki žele dokazati kako se i u Hrvatskoj može proizvesti kvalitetan proizvod s izvoznim potencijalom

- Slogan je "Bitno uvijek dolazi iznutra". Posvetili smo se kvaliteti materijala i izradi jer želimo da majice i rublje budu prije svega udobni, prozračni i dugotrajni. Zato se čak i poruke glavnih likova brenda povrća Brokule i ptice Ž nalaze unutar tkanine i može ih pročitati samo vlasnik - kaže na Davor Bruketa koji ističe kako isto tako nisu željeli skupi eko proizvod pa su stoga njihove majice i donji veš prihvatljivih cijena. Mogu se kupiti na 22 prodajna mjesta, a majice stoje 149 kuna dok za gaćice treba izdvojiti 69 kuna. U prva dva mjeseca prodali su više od 3000 komada odjeće a kupci hvale njihov materijal i izradu. Također, turisti su dobro reagirali zadovoljni što će kući ponijeti lokalni proizvod koji je uz to i kvalitetan, lijep i ekološki

- Krenulo je zaista dobro tako da ćemo vjerojatno morati povećati broj radnica - ponosno na kraju kaže direktor Šainović


Idi na 24sata

Komentari 23

  • faceless 14.01.2013.

    svaka cast, treba vise ovakvih ljudi. samo naprijed i sretno!

  • radnik u privatnika 08.01.2013.

    Suze su mi krenile dok ovo čitam daj Bože da se sve vratite na posao.

  • davorasi 04.01.2013.

    bilo mi je drago ovo pročitati-bravo i sretno!

Komentiraj...
Vidi sve komentare