To je to što me zanima!

Recesiju po Zagrebu voze u lijesu na krovu kombija

Cilj je provokacija, izazvati šok i pozornost kod prolaznika i tako se promovirati, kaže Želimir Matić, vlasnik prvog pokretnog salona namještaja
Vidi originalni članak

Cilj je provokacija, izazvati šok i pozornost kod prolaznika i tako se promovirati, kaže Želimir Matić, vlasnik prvog pokretnog salona namještaja “Buba interijeri”. Po Zagrebu se voze kombijem, na koji su “natovarili” lijes s natpisom “recesija”. Iako pomalo morbidna, reklama se, kaže Matić, Zagrepčanima uglavnom dopada.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • drug Tito_1 19.03.2009.

    tko plaća tu reklamu u 24sata?

  • marinko 19.03.2009.

    ha jebiga, pametan covjek, cak je zavrsio i na 24 sata...i kud vece reklame?!?!

Komentiraj...
Vidi sve komentare