Išao sam krečiti sobu i zaključio kako je vrijeme da prodam taj dvosjed. Bezveze sam legao, a cura me snimila, govori Josip Josipović (29) iz zagrebačkog Sopota, nova zvijezda oglasnika Njuškalo i društvenih mreža.
U samo nekoliko dana njegov su oglas pogledale tisuće korisnika Facebooka.
- Cura mi je rekla da imam milijardu lajkova, ali što će mi to kad nitko neće kauč - razočaran je Josip. Sve je očarala njegova pojava, pa je šareni dvosjed, unatoč detaljnu opisu na Njuškalu, pao u drugi plan.
- Ja bih se riješio kauča, sebe ne mogu - objašnjava mladić te dodaje da je dvosjed u solidnu stanju. Kad se rastegne, kaže, odlično podnosi teret, pruža miran san za jednog spavača i par. A može i za troje.
Iako je Josip u oglasu istaknuo da se za 500 kuna dobije samo ležaj i da on nije uključen u cijenu te da općenito nije na prodaju, neki su za svaki slučaj nazvali kako bi provjerili.
- Zovu me ljudi iz svih krajeva zemlje. Vidjeli su me na Facebooku, a ja niti nemam svoj profil. Možda mi je to došlo na naplatu jer ne koristim društvene mreže. Zovu me, ali nikako da prodam kauč. Možda na kraju ipak upali - šali se Josip, koji inače nije profesionalni model. Sportaš je i bavi se fizioterapijom te radi kao maser.