To je to što me zanima!

Tragedija: Majka i sin iz Velike Gorice stradali kod Dubrovnika

Teška pomorska nesreća dogodila se sinoć u 21. 20 sati u Koločepskom kanalu između uvale Pakljena i uvale Brsečine, gdje se gumena brodica s devetero ljudi sudarila sa brodom Danče
Vidi originalni članak

Daniel i Jela Kobaš (58) iz Velike Gorice su među poginulima u stravičnoj pomorskoj nesreći kod Dubrovnika.

“Neće mi nitko ništa reći. Pet puta sam zvao policiju u Dubrovnik i nitko ni nije htio ništa reći, odbijali su mi poziv. Kada sam nazvao šesti put su mi rekli da su mi majku pronašli, ali da još nije identificirana. Sad sam čuo preko nekih ljudi u Dubrovniku da mi je i brat nađen. Ali mene još nitko nije nazvao. Ova država je katastrofa. U šoku sam”, rekao je Nikola Kobaš za Cityportal.hr.

“Drugi brod je kriv. Ja sam se s tim brodom vozio prošle godine i znam da ima svjetla i GPS navigaciju. Kako je moguće da devet ljudi na brodu nisu vidjeli veliki brod, recite vi meni. To je nemoguće”, ispričao je Nikola.

Iza Daniela Kobaša ostala je maloljetna kći, a otac mu je umro 2007. godine.

Osim Jele Kobaš, sinoć je identificirano još jedno tijelo, Alena Perišića, voditelja restorana Bowa.

Teška pomorska nesreća dogodila se sinoć u 21. 20 sati u Koločepskom kanalu između uvale Pakljena i uvale Brsečine, gdje se gumena brodica s devetero ljudi sudarila sa brodom Danče iz sastava Lučke kapetanije Dubrovnik, koji je u tom trenutku obavljao hitan medicinski prijevoz prema mjestu Sobra na otoku Mljetu.

Tri su osobe nađene mrtve, dvije ozlijeđene su prevezene u dubrovačku bolnicu, a za četiri se još traga.

U potrazi na širem području Koločepskog kanala trenutno su angažirana dva plovila lučkih kapetanija Ploče i Split te jedno plovilo Plovputa d.o.o., u potragu je uključeno i pet privatnih plovila te dva helikoptera iz sastava MUP-a i Obalne straže, a u kopnenoj potrazi na obalnim područjima sudjeluju pripadnici dubrovačko - neretvanske Policijske uprave.

Idi na 24sata

Komentari 124

  • _Maraska_ 27.04.2017.

    Žao mi je stradalih ali ko normalan prevozi navečer iza 21 sat po olujnom jugu 9 osoba u gumenjaku??Bolje da su ostali spavat na stolicama u jednom sobi ako nema drugo nego da se dogodila ovakva strahota.

  • MAX 2010 26.04.2017.

    Stotine puta gledao sam s obale ( dojam nije bi strašan) ali i doživio more u punoj snazi posve drugačije nego 200met daleko na kraju......sila strašna. Okolnosti ovoga se još ne znaju točno ali bilo ih je previše na tom plovilu, a bez svjetla po propisu oni su nevidljivi u mraku i po valovima (+ maglica od vjetra)..........Grozno....Sezona nije ni krenula a tolike je ljude odnijela............u potrazi za kruhom dok su maheri uništili zadnju tvornicu (po kunu!?) ...Politici na dušu

  • Qurcy Ban 26.04.2017.

    Žao mi je poginulih, ali jasno je tko je krivac. Gumenjak je bio dužan koristiti navigacijska svijetla. Podijeljena odgovornost može biti ako je kapetan ima preko 0,5 promila. Ako je imao alkohol, ali ispod 0,5, nije kriv, ali može dobiti otkaz bez otpremnine. Jedino što je nejasno, zašto poginuli skiper nije pokušao izbjeći brod koji je bio propisno označen (osvijetljen).

Komentiraj...
Vidi sve komentare