To je to što me zanima!

U Brodogradilištu 3. maj je pokrenut postupak mirenja

Pokrenut je postupak mirenja, koji traje pet dana, a nakon toga poduzet ćemo druge aktivnosti, rekao je Šoljić. Rujanske plaće u 3. maju su trebale biti isplaćene najkasnije u ponedjeljak
Vidi originalni članak

Predsjednik Sindikalnog odbora za opstojnost 3. maja Juraj Šoljić izjavio je u utorak da su predstavnici sindikata zbog neisplate plaća za rujan predali zahtjev za pokretanje postupka mirenja u Brodogradilištu 3. maj.

Pokrenut je postupak mirenja, koji traje pet dana, a nakon toga poduzet ćemo druge aktivnosti, rekao je Šoljić. Rujanske plaće u 3. maju su trebale biti isplaćene najkasnije u ponedjeljak.

Šoljić je uoči današnje redovite Glavne skupštine Uljanika d.d. još jednom pozvao sve radnike dioničare Uljanika da ne daju razrješnicu Upravi ni Nadzornom odboru, da izaberu novi Nadzorni odbor, u kojemu bi bio i jedan predstavnik 3. maja, te da potom za novog direktora izaberu nekog od zaposlenika tog brodogradilišta. 

Vjerovnike 3. maja, dobavljače i kooperante, zamolio je da omoguće jednodnevnu deblokadu računa, budući da se bliži 24. rujna, kada će račun 3. maja biti blokiran više od 60 dana, što znači i prijeteći stečaj. 

Ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat izvijestio je u ponedjeljak da Uprava Uljanika nije uspjela osigurati sva potrebna sredstva za isplatu plaća, poručivši kako bi u takvim slučajevima trebalo prestati s praksom zazivanja državne intervencije. 

Na pitanje hoće li država intervenirati, Horvat je rekao kako bi polako trebalo prestati s praksom državnih intervencija u trenutku kada privatnim, javnim ili bilo kojim drugim poduzećima "dođe voda do grla".

Idi na 24sata

Komentari 5

  • bruno733 16.10.2018.

    Ma treba to zatvoriti ili prodati nekomu tko zna upravljati sa firmom. A ne nasima koji odmah postaju uhljebi i jos iz drzave izvlace novce. A i ti ljudi koji tamo rade da sami nevide kuda to vodi nego jos se ocekuje da drzava za to placa.

  • kicami 16.10.2018.

    Nek se "pomire" da plaće nema !

  • LOSOS 4KG 16.10.2018.

    3 Maj će opstat jer se država neće odreći brodogradnje ali i zbog radnika koji su suvlasnici gotovo polovice. Radnici ne dijele rizik već vlasništvo. Zato rizik namiruju banke a državni proračun jamstvo. Bez obzira na porezne obveznike država mora platiti štetu iz jamstva i dati stranim insvestitorima radi propalog posla . Nema sredstava ni materijala a ni strojevi kao i alati baš nisu tu. Svaki brod koji se izgradi zbog konkurentnosti snosi štetu od 30% . Druga mogućnost je puno skuplja a to bi bila nabavka novih strojnih sklopova i alata , kao i visokostručni kadar koji bi time upravljao. Ovako je jeftinije raditi po starinski malo po malo i zaraditi tih minus 30% s time da bi tih 30% po brodu bilo jeftinije državi da za svaki brod uplati kao donaciju. Ako primjerice tanker dođe 20 milijuna eura a mi potrošimo 30 milijuna po brodu onda bi država umjesto kredita u stranim bankama i svojih jamstava jednostavnoizdvajala po brodu 10 milijuna eura što i bilo oko 60 milijuna na godišnjoj razini isto kao još toliko za proširenu reprodukciju 60 milijuna i otpis starih krdedita i starih jamstava po zaduženju i preuzetim obvezama države ispada ukupno oko 330 milijuna eura godišnje iz državne kase. Pa ako Pelješki most grade za 300 milijuna eura onda mogu i brodogradnju za 330 milijuna eura što je samo 30 miljuna eura više.

Komentiraj...
Vidi sve komentare