To je to što me zanima!

U tijeku kampanja za osnivanje dvaju društveno kulturnih centara u Petrinji i Sisku

Društveno-kulturni centri služit će kao nova središta društvenog života u tim zajednicama i stanovnicima će davati sadržaj koji im nedostaje nakon potresa, a služit će im i kao mjesto na kojem sudjeluju u kreiranju njihova sadržaja
Vidi originalni članak

Od danas od 13. listopada traje crowdfunding kampanja „Zajednica u centru – da imam gdje… živjeti“, kojom se želi prikupiti novac za osnivanje i opremanje dvaju društveno-kulturnih centara u Petrinji i Sisku, priopćeno je u srijedu iz Mreže mladih Hrvatske.

Društveno-kulturni centri služit će kao nova središta društvenog života u tim zajednicama i stanovnicima će davati sadržaj koji im nedostaje nakon potresa, a služit će im i kao mjesto na kojem sudjeluju u kreiranju njihova sadržaja te u društvenom razvoju svojih sredina.

GRAĐANI SE OSJEĆAJU IZIGRANO Obnova za odabrane: 'Ima se za Banske dvore, a za nas nema'

Za osnivanje centara zadužene su Udruga IKS iz Petrinje i Agencija lokalne demokracije iz Siska, a podupiru ih Mreža mladih Hrvatske i Operacija grad.

Cilj kampanje je skupiti 11.400 eura, koliko je potrebno da se opreme prostorije tih centara. Oni će, za početak, biti smješteni u dva nova kontejnerska objekta, koji su već osigurani, no ono što nedostaje je oprema - razglas i ozvučenje, videooprema, rasvjeta te stolci. Zahvaljujući opremi moći će se organizirati mnoge aktivnosti koji građanima trenutačno nedostaju: radionice i edukacije, kulturni događaji, poput projekcija filmova, glazbenih nastupa, izložaba itd., razni načini pružanja potpore, poput pravnog savjetovanja, psihosocijalne pomoći te volonterske, humanitarne i solidarne aktivnosti. Novac se prikuplja preko platforme GoGetFunding.

INTERVJU: GRADONAČELNICA PETRINJE 'Znala sam da je stanje loše, ali nisam mislila da ću zateći takve strahote u gradskoj blagajni!'

Svaka kuna ili euro pomažu u opremanju tih novih prostorija i ide isključivo za buduće aktivnosti i program za zajednicu. Vrijednost projekta prepoznali su već mnogi građani, koji su do slanja priopćenja uplatili 16 posto od planiranog iznosa. Samu kampanju već su poduprli i poznati, poput grupe Hladnog piva, a potporu su najavili i drugi.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare