To je to što me zanima!

Nestali Boeing naglo skrenuo s kursa i letio još oko 500 km?

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Iz Interpola su u utorak kazali da sve manje vjeruju da je nestanak aviona povezan s teroristima. Naime, što više istražuju slučaj, sve je manje dokaza za to
Vidi originalni članak

Malezijska vojska vjeruje kako je Boeing 777, kojem se trag gubi od subote, prije nestanka naglo skrenuo sa planirane rute te je letio još nekoliko stotina kilometara prije nego je ostvario posljednji kontakt s kontrolom leta na istočnoj obali Malezije, kazao je za Reuters službeni izvor. 

- Promijenio je kurs nakon što je prošao Kota Bharu i smanjio visinu. Prošao je preko Malajskog tjesnaca - rekao je vojni službenik koji prati istragu. 

Takav scenarij za sada isključuje iznenadni mehanički kvar jer bi to značilo da je nakon posljednjeg kontakta s kontrolom leta zakoplov letio još 500 kilometara. 

Iz Interpola su u utorak kazali da su sumnje u povezanost s teroristima sve manje, piše CNN. Prema informacija koje su sakupili malezijski istražitelji, nijedan dokaz ne upućuje na to da su dvojica putnika s ukradenim putovnicama povezani s teroristima. Jedan od njih, navodno je putovao u posjet majci u Njemačkoj.

-Što više istražujemo nestanak aviona, to je manje dokaza koji upućuju da slučaj ima veze s terorističkim činom - rekao je Ronald Noble iz Interpola na konferenciji za medije u Lyonu

Obitelji nestalih: Prošli smo već sve emocije

Obitelji putnika nestalih zajedno s avionom Malaysia Airlinesa već četvrti dan su u agoniji, a kažu kako su dosad već sve emocije prošli. Bili su ljuti na kinesku vladu što nije s njima ranije razgovarala. Neki se i dalje nadaju da će se njihovi voljeni vratiti, dok se drugi već spremaju na najgore jer ne vjeruju da je moguće da su preživjeli.

Svima i dalje zvone mobiteli, pa čak i posadi

No, svima je najčudnija ista stvar. Mobiteli putnika i dalje normalno zvone, a moguće im je poslati i poruku putem bilo kakvih aplikacija. Službenici Malaysian Airlinesa zvali su na mobitele i članove posade aviona, koji su također zvonili. 

Misterij bi trebale pokušati riješiti kineske vlasti. Malezijska zrakoplovna kompanija sve je brojeve mobitele proslijedila kineskoj policiji, koja trenutačno radi na slučaju. 

Nadaju se kako će pomoću mobitela otkriti lokaciju aviona, no nikome nije jasno kako mobiteli mogu zvoniti i nakon četiri dana od nestanka.

Policiji pokazao da je putniku aktivan QQ 

Muškarac čija je rodbina u nestalom avionu pozvao je policiju kući kako bi im dokazao da je profil na mreži QQ i dalje aktivan. Ipak, u jednom trenutku dok nije obraćao pažnju profil se ugasio sam od sebe. Mreža QQ slična je WhatsAppu. 

Da se avion srušio mobiteli nikako ne bi mogli raditi

Rodbina je uvjerena kako mobiteli putnika i posade nikako ne bi mogli biti upaljeni da je avion pao u more ili na kopno, a čudno im je i da su baterije mobitela još aktivne. Nadaju se kako će na sva svoja pitanja uskoro dobiti odgovore.

Idi na 24sata

Komentari 222

  • apocalypsedude 13.03.2014.

    ako im mobiteli zvone -znaci ako su uredno prijavljeni na mrezu bilo kojeg operatera, onda moraju biti ili u dometu bazne stanice maticnog operatera ili su u roamingu. ukoliko se radi o GSM-ima bilo koje generacije moze ih se locirati pomocu "adrese" bazne stanice na kojoj su u tom trenutku spojeni. ukoliko su satelitski mobiteli - jos bolje - mislim da je njima GPS ukljucen u prijenos signala, ili tako nesto - u tom slucaju imaju njihovu lokaciju s tocnoscu od metra, valjda, ili deset metara - ne znam koliko je precizan taj najsiri GPS (najbolji te pita o's u lijevo ili desno oko). U tom slucaju su oteti iz nekog razloga, a ako im u stvari ne zvone mobiteli, nego su im aktivni nekakvi racuni za prijenos podataka - znaci ISP-i ih vode kao aktivne - tada je svasta moguce.

  • MichaelMonako 12.03.2014.

    Vremenska pukotina,druga dimenzija.

  • MikeDesculity 12.03.2014.

    Evo odgovora, avioni NEMAJU satelitske uređaje za pračenje jer su kompanijama neisplativi: The recent events associated with the search for Malaysia Airlines Flight MH370 have rightfully generated a lot of publicity about current satellite tracking technologies available to airlines, and why many airlines have chosen not to utilize those technologies. Unfortunately, today most airlines still rely on pilot-initiated position reporting when over remote areas of the earth.Today, there exist technologies specifically developed for aviation that provide AFF (Automated Flight Following) by automatically sending position reports directly to airline operations centers through robust satellite networks orbiting the earth.AFF systems offered to commercial airlines range from $10,000 to $100,000+ per aircraft for the required hardware; cost is dependent on how much capability the system is intended to provide to ground monitoring stations. Position reports can be set to transmit from an aircraft every few minutes down to every 15 seconds. In the event of an aviation disaster where an aircraft disappears from radar and other tracking systems, the last satellite position report transmitted could provide the most accurate and fastest method of identifying an aircraft’s last known position. Satellite tracking technology effectively takes the “search” out of Search and Rescue.

Komentiraj...
Vidi sve komentare