To je to što me zanima!

Veliko ulaganje u 24sata: Novi iskorak u digitalnoj revoluciji

Styria je okupila najjače stručnjake koji će razvijati projekt. Kroz personaliziranu platformu želi se čitateljima ponuditi najkvalitetniji sadržaj, filtrirati 
najbitnije vijesti iz regije i olakšati rad novinarima
Vidi originalni članak

Više od deset milijuna kuna vrijedno je ulaganje Styrije u razvoj najsuvremenije medijske tehnologije kroz sljedeće dvije godine. Dio ulaganja pokrit će Google, koji je prepoznao ideje 24sata kao inovativni projekt koji će iz temelja promijeniti medijsku scenu u regiji, najavio je Boris Trupčević, član Uprave 24sata i direktor Styrijinih izdanja za Hrvatsku.

Naime, Styria Medijski servisi i 24sata osvojili su financiranje Googleova DNI Innovation Funda, pri čemu je “Personalizirana platforma za regionalno news izdavaštvo” osvojila 500.000 eura.

- Za nas to znači da ćemo u sljedeće dvije godine dramatično promijeniti svoje digitalne procese. Iako smo najčitaniji news portal u državi i proizvodimo najviše videomaterijala u odnosu na konkurenciju, tu se ne zaustavljamo, nego želimo dramatično promijeniti pristup obradi vijesti i obraćanju publici te pritom, prije svega, želimo proizvoditi najkvalitetniji sadržaj - objasnio je Trupčević.

Ova inteligentna platforma na izdavačko tržište donosi inovacije na polju pružanja personaliziranog iskustva čitateljima i klijentima, što je svjetski trend. - To će donijeti unaprijeđeno korisničko iskustvo prilagođeno svakom čitatelju na svim platformama: desktop web stranicama, mobilnim stranicama, mobilnim aplikacijama i drugim kanalima putem kojih distribuiramo čitateljima sadržaj. 24sata će opet podići ljestvicu u digitalnom izdavaštvu - pojasnio je System Architekt projekta Tomislav Pavlović.

Product manager Hrvoje Dorešić dodaje kako je jedan od ciljeva i pomoć urednicima i novinarima da se manje bave tehničkim stvarima, a više fokusiraju na kvalitetu.

U projektu veliku ulogu ima i Data Science tim Styrijina Digitalnog razvoja koji već nekoliko godina razvija optimizaciju tagiranja, sustav kontekstualnih preporuka i personalizaciju između brendova.

- Data Science tim intenzivno razvija tehnologiju umjetne inteligencije s fokusom na obradu slike i teksta, a ovo će nam omogućiti skok još koju stepenicu više u tom projekta koji je budućnost medijske industrije - ponosno je najavio Marko Velić, voditelj Data Science projekta.     

Idi na 24sata