To je to što me zanima!

Vještaci o nesreći u Rudinama: Strojovođa ipak nije pogriješio

Vještaci Centra "Ivan Vučetić" rekli su da su vlak pregledali na mjestu nesreće i ponovili su da su kočnice bile ispravne i kako je vlak imao dobre kočnice
Vidi originalni članak

Drugi dan ispitivanja petero vještaka Centra "Ivan Vučetić" iz Zagreba na suđenju za nesreću nagibnog vlaka u Rudinama na Županijskom sudu u Splitu protječe u znaku utvrđivanja tehničkih detalja, poglavito ispravnosti vlaka. 

Branitelji prvooptuženog Ivana Medaka, bivšeg direktora HŽ-a, i još četvorice uporno i iscrpno pokušavaju pronaći elemente po kojima bi ljudska greška ili neispravnost vlaka, odnosno njegova kočnog sustava bili barem "dijelom" krivi za nesreću u kojoj je poginulo šest i ozlijeđeno 55 putnika, javlja večernji.hr

– Strojovođa nije pogriješio -  ustvrdio je vrlo odrješito vještak I. Belas. Ističući da su vlak pregledali na mjestu događaja (nesreće) i danas su kazali da su kočnice bile ispravne i kako je vlak imao dobre kočnice. 

Brojna pitanja branitelja optuženih iživcirala su i suca Damira Romca koji ih je u više navrata zamolio da se ne ponavljaju, a poglavito su iživcirali Rene Lauru, državnu odvjetnicu. Konfuzno su se prepirali u sudnici. 

– Na mala vrata vi pokušavate uvesti novo vještačenje u ovaj predmet – prigovorila je Rene Laura braniteljima optuženih koji su sami angažirali dvojicu privatnih vještaka što je, međutim, za ovaj slučaj apsolutno neslužbeno. 

Vještaci su kazali da je točno utvrđeno kočenje te kako neispravan kočni sustav ne bi uopće doveo do kočenja vlaka! Nagibni vlak koji je prometovao na pruzi Zagreb – Split klizio je 3,46 minuta. 

Idi na 24sata

Komentari 6

  • astor35 07.07.2012.

    Ne trebate se nervirati,ovo je sasvim normalno u nasoj drzavi.Zivim u Kastelima jedno kilometar od mjesta nesrece,a poznanik je bio vozac robela koji je sletio sa tracnica.Svi znaju,pa tako je i znao tv novinar koji je izvjestavao sa mjesta nesrece ,da se radi o upotrebi retardanta koji je glavni krivac za nesrecu.Poznanik koji je vozio robel rekao je da ga jednostavno nije mogao zaustaviti i da su on i kolega iskocili iz njega.Vlakovi su bili potpuno ispravni,nedaleko od mjesta nesrece iz smjera kojeg je se vlak kretao,nalazi se jedan od najvecih uspona(nizbrdica u ovom slucaju) u Europi.Retardant koji su koristili,nije bio standardni retardant,vec neki drugi(druge marke ,sta li vec) i zbog njega kako nagibni ,tako i robel nisu mogli kociti tj ubrzavali su zbog velike nizbrdice.

  • kvicol 06.07.2012.

    alo pravna drzavo gdje su krivci za nesrecu ??? ljudi poginuli tesko ozlijeđeni i nikome nista sram vas moze biti uzasssssss

  • glumac12 06.07.2012.

    tocnije ce znat za koju godinu....

Komentiraj...
Vidi sve komentare