To je to što me zanima!

Vlak iskliznuo iz tračnica kod Kaštela, šest poginulih

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Nagibni vlak iskočio je iz tračnica na izlazu iz tunela i zaustavio se pred provalijom. Na istom je mjestu u nesreći 1966. godine poginulo 33 ljudi
Vidi originalni članak

Nagibni vlak koji je vozio na relaciji Zagreb-Split iskliznuo je s tračnica u 12.08 sati između postaja Labin Dalmatinski i Kaštel Stari. U Centru 112 nam je potvrđeno da je u nesreći poginulo šest ljudi, šest je teško ozlijeđenih pacijenata, a deseci su ozlijeđeni. Kako doznajemo među poginulima su tri žene i tri muškarca. Kako doznajemo od Nenada Mrgana iz Sindikata strojovođa, vlak se spuštao u Split i izletio nakon izlaska iz tunela, a brzina na tom dijelu pruge je oko 90 kilometara na sat. Rekao je kako su se čuli s ljudima na terenu od kojih doznaju da je prizor na mjestu nesreće stravičan. Cijela kompozicija se srećom uspjela zaustaviti prije provalije. Strojovođu Joška Palinića su izvukli iz kabine s teškim ozljedama. Kako doznajemo u stanju šoka prevezli su ga u bolnicu. Strojovođa je već dvadesetak godina, a kako doznajemo prije u prosincu je imao nezgodu s nagibnim vlakom. Tada je na istoj pruzi naletio na odron zemlje. Dok su spasioci pružali pomoć ozlijeđenima, pomoćno vozilo HŽ-a koje je naišlo nije se stiglo zaustaviti te je udarilo i očešalo vlak. Na istom je mjestu u željezničkoj nesreći 1966. poginulo 33 ljudi. Sve raspoložive ekipe Hitne pomoći, vatrogasci i Gorske službe spašavanja sa splitskog područja  u roku 10-ak minuta stigle su na mjesto nesreće unatoč iznimno teškom terenu. Spasiocima su pomagala i dva helikoptera koja izvlače ranjene i poginule. Prema neslužbenim informacijama poginula je jedna francuska državljanka, troje Hrvata, te dvoje Srba sa španjolskim putovnicama.

Idi na 24sata

Komentari 81

  • K-103 12.08.2009.

    Nekoliko ispravaka netocnih navoda. Cijelokupno spašavanje, uz HMP su izvršili članovi Dobrovoljnih vatrogasnih društava sa područja Grada Kaštela (Kaštela,Gomilica i Mladost), a pomogli su im pripadnici DIP Divulje i JVP Split.Helikopteri nisu ni bili potrebni, kao ni GSS. Na istom mjestu je iskočila i kompozicija teretnog vlaka sa etil-alkoholom 06.11.1987 god.A teška nesreca putničkog vlaka sa 33 poginula, se dogodila 1966 god.,cca 600 metara istočno, još prugom prema željezničkoj stanici K.Stari, poviše Stomorije. Pohvaljujem vatrogasce Kaštela na izuzetno uspješno izvedenoj akciji spašavanja.

  • K-103 12.08.2009.

    Pomoć putnicima su najprije pomogli nekoli9ko civila koji su prvi stigli na mjesto nesreće jer žive u neposrednoj blizini, a onda HMP Kaštela i Kaštelanski vatrogasci, članovi DVD Kaštela; DVD Gomilica i DVD Mladost.Nakon nekog vremena su im se priključili DIP Divulje i JVP Split i oni su sve odradili. Helikopteri nisu ni trebali, samo su nepotrebno digli prašinu i usporili pružanje pomoći zadnjim ozljeđenima.Žalosno je da su se u mnogim medijima pojavili natpisi o svakome, a najmanje o Kaštelanskim vatrogascima, koji su još jednom pokazali da su najbrža, najbrojnija i najspremnija snaga u ovakvim tragičnim događajima.Ovom ih prilikom ja pozdravljam.

  • K-103 29.07.2009.

    Kao prvo vlak nije iskliznio iz tračnica kod Kaštela.Istina je i točno informiranje ovo: Vlak je iskliznuo iz tračnica, udario u stjene na izlasku iz usjeka i zaustavio se nekoliko metara od provalije (cca 30 metara) isve to u Kaštelima ( a ne kod Kaštela).Točnije u Kaštel Novom predio zvan Kobiljak (tako se naziva brežuljak, pri čijem je dnu usjek pruge) Za gladijatora: Pomoćni vlak, pružno vozilo \"Robel\" je proletilo prugom bez posada, jer ga strojovođa nije mogao kontrolirati ( iz istih razloga kao i strojovođa nagibnog vlaka), pa je on i posada (tri vatrogasca) morala iskakati iz istog da spase živote.Ti vatrogasci su sve to prenjeli preko radio veze i upozorili i spasili one koji su spašavali iz nagibnog ili hodali prugom.

Komentiraj...
Vidi sve komentare