To je to što me zanima!

Vlak koji prevozi ugljen iz Afrike u Europu iskočio iz tračnica: Isporuka će zbog toga kasniti

Vlak je iskočio na putu prema luci Richards Bay. Nema izvješća o ozlijeđenima, a timovi za hitne intervencije na putu su na mjesto nesreće
Vidi originalni članak

Južnoafrička logistička kompanija Transnet izvijestila je u utorak da će isporuka ugljena u Europu kasniti zbog iskakanja vlaka iz tračnica na putu prema luci Richards Bay, najavljujući stanku u snažnom rastu europskog uvoza.

Nema izvješća o ozlijeđenima, a timovi za hitne intervencije na putu su na mjesto nesreće, rekao je Transnet u priopćenju.

Nisu naveli koliko je ugljena vlak prevozio.

Južnoafrički izvoz ugljena u Europu snažno je porastao u ovoj godini nakon što je u EU u kolovozu na snagu stupila zabrana uvoza ugljena iz Rusije zbog njezine invazije na Ukrajinu.

U prvoj polovini godine Južna Afrika je u EU izvezla osam puta više ugljena nego u istom razdoblju 2021., objavio je u kolovozu Thungela Resources, vodeći južnoafrički izvoznik ugljena i vlasnik najvećeg terminala za izvoz ugljena u Africi Richards Bay Coal Terminal (RBCT).

Europa se natječe s Azijom za južnoafrički ugljen, dodali su.

- Valja zabilježiti da je izvoz ugljena preko RBCT-a u Europu porastao oko 720 posto, s pola milijuna tona u prvoj polovini 2021. na 4,1 milijun tona u prvoj polovini 2022. - izjavio je u kolovozu financijski direktor Thungele Deon Smith.

- U istom je razdoblju izvoz preko RBCT-a u Aziju pao za 17 posto u usporedbi s prvom polovinom 2021. - dodao je Smith.

Više su ugljena iz Južnoafričke Republike uvozile u prvom redu Nizozemska, Njemačka, Poljska, Danska, Francuska, Italija i Ukrajina, pokazali su podaci do kojih je Reuters došao u lipnju.

Zbog velike potražnje južnoafrički je izvoznik u prvoj polovini godine prodavao ugljen po prosječnoj cijeni od 240 dolara po toni. U prvoj polovini prošle godine iznosila je 75 dolara po toni. To je više nego udvostručilo njegovu dobit u odnosu na prošlu godinu, navodi Reuters.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare