To je to što me zanima!

WeeParty: Kroz igru se može doći do poslovnog uspjeha?

Igrali su se kad su išli u osnovnu školu, a tako su nastavili kroz srednju školu i fakultet sve do današnjih dana, što ih je dovelo i do njihove poslovne ideje – društvene igre WeeParty.
Vidi originalni članak

WeeParty je društvena kartaška igra namijenjena za zabave. Sastoji se od dva špila karata po četrdesetosam karata u svakom špilu. Svaki špil karata ima svoju funkciju koju određuje igra. Pravila su vrlo jednostavna, no na njima Sandro Bujan i Luka Mijatović još uvijek rade kako bi krajnji korisnik dobio igru po vlastitoj mjeri.

Jednostavno - želimo zabaviti mlade ljude

Sandro objašnjava: „Kao dva studenta ekonomije još od srednjoškolskih dana igramo društvene igre. Postepeno smo igranje zamijenili izlascima i druženjima. Nastojeći spojiti te dvije stvari nastao je WeeParty. WeeParty kao ideja i WeeParty kao proizvod. WeeParty proizvod je društvena igra kojoj je cilj zabaviti mlade ljude prilikom različitih vrsta okupljanja, zabava, druženja i drugih aktivnosti. A prilikom samog događaja igra će mnogima pomoći da prođu prvu (često neugodnu) fazu svakog tuluma. Dugoročno, ovisno o uspješnosti, planiramo razviti čitav niz proizvoda tj. igara namijenjenih svim vrstama druženja mladih ljudi. Ideja je stvoriti prepoznatljiv brand koji će kroz mnoge proizvode pomoć ljudima u pronalasku zabave i na zabavan način doprinijeti socijalnoj interakciji. Cilj je doprijeti do posebnog segmenta tržišta društvenih igara, koji prema istraživanju, kao i našoj anketi ima prostora za unapređenje i rast.“

Društvene igre najčešće su namijenjene djeci ili zaljubljenicima u društvene igre kojima igre poput Monopolya ili Rizika nisu dovoljno “dobre”. Ciljana populacija za Sandra i Luku su osobe koje ne igraju društvene igre, ali im nedostaje sadržaja prilikom druženja. Ciljaju na dobnu skupinu od 18 do 28 godina starosti. Usprkos tome, ne isključuju one mlađe, željne zabave, kao ni stariju populaciju koja želi isprobati nešto novo i opustiti se od svakodnevnice na jedan zabavan i kreativan način.

"Loš" tulum je zaslužan za sve

Sandro i Luka objašnjavaju kako je nastao WeeParty: „Kao i svaka dobra ideja, sasvim slučajno. Prilikom okupljanja na rođendanu zajedničkog prijatelja osjetila se velika potreba za nečim što bi povezalo ljude koji se međusobno ne poznaju. Kao i inače, stvarale su se grupe i bilo je gotovo nemoguće spojiti različite grupe prijatelja koji se ne poznaju od prije. Slavljenik je odlučio nekako spasiti situaciju na početku proslave sa ne tako zabavnom društvenom igrom. U tom trenutku očaja došla je ideja koja je promijenila sve naše buduće proslave. Nakon par tuluma, malo mozganja i puno smijanja stvorio se WeeParty.“

Osim što se igraju, Sandro i Luka često se svađaju i razmjenjuju argumente, no smatraju da ih to čini odličnim timom i da ih upravo njihove različitosti tjeraju naprijed i motiviraju ih da za otkrivanje novih puteva za uspjeh svoje poslovne ideje. 

Idi na 24sata

Komentari 1

  • vemaria 08.09.2014.

    dobra ideja,ne znam kako će kod nas uspjeti.Hrvati imaju ideja,ali im se ne da raditi.

Komentiraj...
Vidi sve komentare