To je to što me zanima!

Za pad Cessne na Velebitu ipak je kriva kontrola leta?

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Kontrola leta morala je upozoriti posadu Cessne da lete prenisko iznad Vaganskog vrha. Cessna je letjela na visini od 1800 metara i udarila u vrh
Vidi originalni članak

Za četvoricu iskusnih pilota koji su poginuli u padu Cessne na Velebitu kobna je bila visina koju je odredila kontrola letenja, piše Jutarnji list. Na putu prema Zemuniku trebali su preletjeti Vaganski vrh od 1757 metara na Velebitu. Devedeset sekundi prije nego li su mu se približili pilot je smanjio visinu na 1800 metara. Nije bilo sigurno za preletjeti vrh. Morali su biti bar 300 metara više da uspiju. Kontrola ih je morala upozoriti da su prenisko. Zabrana letenja na visini na kojoj su bili zbog vojne vježbe vrijedila je do 15 sati. Tražili su ih da odu niže bez potrebe. Cessna je s radara nestala u 15.45. Zbog magle i naoblake piloti nisu mogli vidjeti vrhove. Nakon šest dana spasioci su pronašli krhotine aviona.

Idi na 24sata

Komentari 4

  • sacko 18.02.2009.

    Staro pravilo u zrakplovstvu = kriv je onaj kojeg nema.Jel tako Vodanoviću?

  • micko 18.02.2009.

    To je bio sudar s NLO ,samo to sad vlada zataškava i okrivljuje kontrolu leta.

  • Tinami 18.02.2009.

    Ma, dobro jutro!!! Pa odmah je bilo jasno da su krivi genijalci iz kontrole leta!

Komentiraj...
Vidi sve komentare