Imidž koji nosi ime Spider Alfa Romeo najnovijim modelom nije kompromitirao. Točnije, nije sasvim. Jer kad pogledate novi Spider, manje vam se po glavi motaju romantične i lagane vožnje pod otvorenim nebom, što je bio slučaj s prošlim generacijama, a više čeznete da iz automobila izbacite sav suvišan teret, podignete krov i pritisnete gas do kraja. Sprijeda izgleda kao čovjek s licem u ljutitom grču, a ništa pitomije ne djeluje ni stražnji kraj s četiri ispušne cijevi (iako je zapravo riječ o dvije ispušne grane). Nakon što podignete krov i sjednete u Spider, osjećaj je pomalo klaustrofobičan. Vozački dio je središnjom konzolom strogo odijeljen od suvozačkog i karakterizira ga sportski, trokraki upravljač te gomila gumbića i instrumenata.
Praktičnost mu nije vrlina, tako da ćete imati problema i s odlaganjem mobitela. No s prvim zvucima motora u praznom hodu zaboravljate na sve sitne mane. Četverocilindraš s dobro orkestriranim ispušnim sustavom ugađao je našem uhu kao Beethovenove simfonije ljubitelju klasične glazbe. Pri laganom dodavanju gasa javlja se reskim, pri punom gasu - negdje oko 4000 o/min - dubokim zvukom, a sve završava urlikom na gotovo 7000 o/min. Unatoč brojkama na papiru, performanse nisu spektakularne. Spider ima 1600 kg koji poprilično opterećuju motor, a to znači i potrošnju za 20% veću od deklarirane. No zato je automobil izuzetno stabilan i čvrst u zavojima. Unatoč visokoj cijeni, Spider je jeftiniji od primjerice Audija TT Roadster ili BMW-a Z4 Roadster.
>>> ALFA ROMEO SPIDER 2.2 JTS
obujam (ccm) - 2198
snaga (kW/KS) - 136/185
ubrzanje od 0 do 100 (s) - 8,8
brzina (km/h) - 222
potrošnja (l/100km) - 7,3/10,2/13,0
cijena (testni model, EUR) - 47.400
cijena (osnovni model, EUR) - 39.900
>>> PLUS
Dizajn, vozne osobine, zvuk motora, opremljenost, mijenjač, upravljač
>>> MINUS
Rasklimano suvozačevo sjedalo, zaštita od vjetra, potrošnja, cijena