To je to što me zanima!

Audi A5 3.0 TDI Quattro: Savršeni dizajn i tehnika

Sjajnim dizajnom i naprednom tehnikom novi A5 s pravom lijepi poglede na sebe i samouvjereno stoji uz bok svojih najljućih konkurenata
Vidi originalni članak

Walter de' Silva jedan je od najznačajnijih dizajnera u svijetu automobila. Ovaj 55-godišnji Talijan crtao je sjajne automobile kad je radio u Alfa Romeu i, prema mnogima, najzaslužniji je za renesasnu talijanske marke u devedesetima. Iako mnogi njegovim najvećim uspjehom smatraju model 156, s novim A5 čini se kako je nadmašio sam sebe. Prema njegovu vlastitom priznanju, to je najljepši automobil koji je nacrtao. 
Spojem oštrih, agresivnih kontura, ublaženih elegantnim, zaobljenim linijama uz savršene proporcije, ovo je svakako jedan od najljepših automobila na cestama. To što za vrijeme testa nigdje nismo prošli neprimijećeno, što su nas ljudi zaustavljali i slikali iz automobila mobitelima, samo je dokaz toj tvrdnji. No nije sve u izgledu. Kvaliteta izrade ovog automobila je izvrsna, što se vidi u svakom detalju izvrsno izvedene unutrašnjosti. Za jedan sportski coupe mjesta ima u izobilju, naročito na sportskim prednjim sjedalima.
Ogroman, trolitreni V6 common-rail turbo dizelaš vibracijama koje su na "ler" gasu prožimale testni automobil nije sasvim u skladu s temom sportske elegancije čitavog automobila, no zato je čist i ima snage u izobilju. Sa 240 KS i čak 500 Nm vuče kao da nikad neće stati. Uz quattro pogon sa samozatvarajućim centralnim diferencijalom doslovce katapultira više od tonu i pol težak automobil, ostvarujući performanse kojima ugrožava čak i S5 (0-100 km/h 5,1 s). Iako je testni model bio opremljen sportskim ovjesom, vrlo je udoban, a pri tome se izvrsno kontrolira. Doduše, ako ćemo cjepidlačiti, u sportskoj vožnji bi voljeli direktniji upravljač te brži i precizniji mjenjač, ali u globalu je auto "bez pogreške". Sve dok ne pogledate cijenu. Sa 127.000 kuna dodatne opreme, testni model premašio je pola milijuna kuna...

>>> OČARAVAJUĆE "OČI"
Podočnjaci nikad nisu izgledali tako dobro! Pozicijska svjetla LED tehnologije na A5, koja služe i kao dnevna svjetla, pun su pogodak De' Silve i detalj koji A5 čini posebno "markantnim". Ova svjetla glavni su "krivac" što A5 izgleda tako opasno i jednostavno hipnotizira prolaznike na koje naiđe

>>> OGRANIČENA PONUDA MODELA
Nažalost, kombinacije motora, mjenjača i pogona za A5 krajnje su ograničene. Tako jedino kod 3.2 FSI motora možete birati prednji pogon i Multitronic varijabilni automatski mjenjač ili ručni mjenjač i quattro. Svi ostali motori dolaze samo s jednim mjenjačem i jednom, unaprijed određenom vrstom pogona

AUDI A5 3.0 TDI QUATTRO
obujam (ccm)                             2967           
snaga (kW/KS)                          176/240
ubrzanje od 0 do 100 (s)           5,9
brzina (km/h)                              250
potrošnja (l/100km)                    5,7/7,2/9,9
cijena (testni model, EUR)          70.400
cijena (osnovni model, EUR)      53.250

PLUS: Dizajn, izvrsne performanse, ležanje na cesti, snaga motora, kočnice
MINUS: Buka i vibracije motora, nepostojanje automatskog mjenjača za ovaj motor, cijena

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare