Korisnik American Express Blue Card zatražio je ovih dana od tvrtke preko koje ostvaruje mogućnosti kartičnog poslovanja podatke o stanju na računu i o problemima u vezi obračuna revolving kredita. Na te informacije ima zakonsko pravo, ali nije ih dobio. Potom je nazvao Državni inspektorat. Javila mu se osoba koja se nije htjela predstaviti i proglasila svoju ustanovu nenadležnom za inspekcijski nadzor. Uputila ga je u Hrvatsku narodnu banku. Osoba u HNB-u koja bi mu mogla dati neki savjet bila je na godišnjem pa mu je preporučeno da se obrati HANFI. I ondje su rekli da nisu nadležni pa su mu preporučili da se javi udruzi “Potrošač”, koja bi mu mogla pomoći... Korisnik Americana u međuvremenu je nazvao i Ministarstvo financija, gdje su mu također ljubazno rekli da nisu nadležni. Nameće se zaključak da na području financijskih i bankarskih usluga konačno treba zakonski urediti višerazinski sustav predsudske zaštite umjesto da se probleme svaljuje na udrugu “Potrošač”. Zasad proizlazi da samo mi, u suradnji s medijima, možemo i želimo pokretati rješavanje problema od kojih financijske institucije okreću leđa jer se smatraju nenadležnima za bavljenje njima.