To je to što me zanima!

Brigo moja, molim te, prijeđi na nekog drugog...

Vidi originalni članak

Korisnik American Express Blue Card zatražio je ovih dana od tvrtke preko koje ostvaruje mogućnosti kartičnog poslovanja podatke o stanju na računu i o problemima u vezi obračuna revolving kredita. Na te informacije ima zakonsko pravo, ali nije ih dobio. Potom je nazvao Državni inspektorat. Javila mu se osoba koja se nije htjela predstaviti i proglasila svoju ustanovu nenadležnom za inspekcijski nadzor. Uputila ga je u Hrvatsku narodnu banku. Osoba u HNB-u koja bi mu mogla dati neki savjet bila je na godišnjem pa mu je preporučeno da se obrati HANFI. I ondje su rekli da nisu nadležni pa su mu preporučili da se javi udruzi “Potrošač”, koja bi mu mogla pomoći... Korisnik Americana u međuvremenu je nazvao i Ministarstvo financija, gdje su mu također ljubazno rekli da nisu nadležni. Nameće se zaključak da na području financijskih i bankarskih usluga konačno treba zakonski urediti višerazinski sustav predsudske zaštite umjesto da se probleme svaljuje na udrugu “Potrošač”. Zasad proizlazi da samo mi, u suradnji s medijima, možemo i želimo pokretati rješavanje problema od kojih financijske institucije okreću leđa jer se smatraju nenadležnima za bavljenje njima.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare