To je to što me zanima!

Jaguar X-Type: I mala mačka pokazuje pandže

Jaguar, X-Type ima sve karakteristike kultne britanske marke: prepoznatljiv engleski dizajn, vrhunski komfor i dobre performanse
Vidi originalni članak

Nijedan proizvođač automobila nije uspio u tolikoj mjeri učiniti vizualni identitet svojih modela prepoznatljivim kao Jaguar.  Dugačka karoserija s izrazito niskom siluetom, malim prozorima i velikim kotačima nepogrešiv je potpis britanske marke, koji nosi i X-Type. Iako najmanji i najjeftiniji model u ponudi, već izdaleka X-Type prepoznatljiv je kao pravi Jaguar, koji snažno odiše elegancijom karakterističnom za kultnu marku. Ispod nje, X-Type uspješno skriva agresiju svojstvenu sportskim automobilima, sasvim u stilu mačke čiji znak nosi na poklopcu motora.
Doduše, uz dizel-motor sa 130 KS čini se pretjerano nazvati X-Type agresivnim, no upravo tu leži najveće iznenađenje testnog automobila. Dvolitreni common-rail turbodizel, koji korijene vuče iz Transitova 2.4-litraša, jednostavno oduševljava svojom elastičnošću. Mekano i uglađeno vuče iz najnižih okretaja, bez izražene turbo rupe i pada snage u višim okretajima.
Pritom je vrlo tih i štedljiv - obećanih 8 l/100 km u gradskoj vožnji sasvim je ostvarivo. Najbolje od svega, svojom mirnoćom, jednako kao i podacima na papiru, uspješno skriva sportski potencijal - tonu i pol težak automobil u stanju je s mjesta do 100 km/h "potjerati" za manje od 10 sekundi i preko 200 km/h. I ostatak automobila funkcionira u sličnoj maniri. Prvi je dojam da su ovjes i sjedala, prije svega, udobni, no uz niskoprofilne gume omogućuju iznenađujuće dobro držanje ceste. Mjenjač i upravljač na prvi su dodir mekani, no isto tako im ne nedostaje preciznosti u sportskoj vožnji. Ukratko, čitav automobil vrlo je dobro izbalansiran te  ispod komfora i uglađenosti prikriva sportske karakteristike. Što je savršeno u stilu s dizajnom i čitavom Jaguarovom filozofijom.


JAGUAR X-TYPE 2.0 DIESEL
obujam (ccm) - 1998
snaga (kW/KS) - 96/130 
ubrzanje od 0 do 100 (s) - 8,9 
brzina (km/h) - 220 
potrošnja (l/100km) - 4,7/6/8,3
cijena (testni model,EUR) - 42.700 
cijena (osnovni model,EUR) - 40.400

OŠTRA KONKURENCIJA
Iako je duži i prostraniji X-type je konkurencija njemačkom trojcu A4/C-klasa/Serija 3. Lošije opremljen 318d sa 143 KS je sa 33.150 eura tek nešto jeftiniji od osnovnog X-Typea. A4 2.0 TDI sa 140 KS je sa 34.250 eura pak nešto skuplji, isto kao i C200 CDI od 136 KS koji stoji 36.600 eura.

2.2 D JOŠ POVOLJNIJA PONUDA
Do kraja godine Jaguar Hrvatska na akciji nudi model X-Type 2.2 Royal. Uz istu opremu kao i kod testnog modela (ABS, DSC, klima, šest zračnih jastuka, radio s CD-om, el. stakla, putno računalo, ksenon svjetla...) ima snažniji, 2.2-litreni dizel od 145 KS, no s cijenom od 35.763 eura jeftiniji je od testnog X-Typea.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare