To je to što me zanima!

Renault Laguna: Povratak u avangardu

Laguna podiže ljestvicu u srednjoj klasi - donosi snažne i čiste motore, veću sigurnost, poboljšanu kvalitetu i garanciju od tri godine ili 150.000 km
Vidi originalni članak

Renault je kroz povijest dokazao da što ekstravagantnim oblicima, što visokom tehnologijom može napraviti razliku u odnosu na konkurenciju, onu koja će uspješno prodavati njihove modele. Nova Laguna nastavlja tu tradiciju, iako pokazuje da Renault otvara i neke nove frontove, ponajprije one koji se tiču zaštite okoliša, te kvalitete i pouzdanosti. Očito je Francuzima dosadilo primati pljuske od Japanaca koji redovito predvode liste istraživanja najpouzdanijih i najkvalitetnijih vozila. Nova Laguna duža je 10 mm (4690 mm), šira 36 mm i viša 12 mm od stare. Iako bi ovakvo povećanje dimenzija za logičnu posljedicu imalo povećanje mase, tomu nije tako. Vaga pokazuje u prosjeku 15 kg manje, što je ohrabrujući primjer da će "debljanje" automobila u budućnosti biti znatno manje.
Dizajnerski nova Laguna donosi dinamičniju karoseriju, oštrih, avangardnih linija. S visoko podignutim stražnjim svjetlima i dvostrukim ispušnim cijevima stražnji kraj ne izgleda više tako pitomo kao na prethodnoj generaciji, dok se na prednjem kraju jasno vide geni prethodnika. Prve vožnje pokazuju kako Laguni više nije dom samo autocesta. Fokusiranje inženjera na povećanje krutosti karoserije dalo je rezultata. Iako udobna, Laguna je znatno agilnija kod promjene pravca, što uz precizniji upravljač vožnju zavojima čini zabavnom. Prodaja nove Lagune u Hrvatskoj će početi krajem listopada, a  početna cijena bit će oko 23.000 eura.

>> XENONOVA SVJETLA
Veća svjetla koja velikim dijelom zadiru u poklopac motora i bok automobila osiguravaju široki pojas osvijetljenosti ceste. Zakretni ksenon farovi s pranjem omogućuju sigurniju vožnju noću i u uvjetima slabe vidljivosti.

>> NOVI KLIMA-UREĐAJ
Renault je u novu Lagunu ugradio klima-uređaj za koji tvrdi da je jedan od najučinkovitijih na tržištu. I sami smo se uvjerili da je dostizanje zadane temperature u kabini vrlo brzo, bez obzira na to je li riječ o hlađenju ili grijanju.

>> RAČUNA NA PETICU
Aktualna generacija Lagune bila je prvi automobil koji je prošao EuroNCAP testove i osvojio maksimalnih pet zvjezdica. Kod nove Lagune posebna je pozornost posvećena sigurnosti kod bočnog udara, dodatno su ojačana vrata, a sustavi pasivne sigurnosti reagiraju brže.

>> EKOLOGIJA
Laguna sa 1.5-litrenim dizel-motorom koji razvija 110 KS udovoljava ekološkim zahtjevima Renaultova projekta eco2. Emisija ugljičnoga dioksida je manja od 140 g/km, a 85% dijelova može se reciklirati. 

>> NAJTIŠA U KLASI
Zahvaljujući izvrsnoj zvučnoj izolaciji motora i dorađenom ispušnom sustavu, buka koja dopire u kabinu je minimalna. Bilo da je riječ o dizel ili benzinskim motorima, ovu činjenicu potvrđuje i naš subjektivan osjećaj

Idi na 24sata

Komentari 3

  • zelenožuti 07.10.2007.

    više mi izgleda kao citroen što može bit i dobro i loše(ili ipak loše)

  • shadoww 18.09.2007.

    prekrasno...inače sam zaljubljenik u lagune i mogu samo reći da nisam razočarana...a vjerujem da je i vožnja pravi užitak...jedva čekam da stigne u prodaju kod nas...

  • katrica_tdi 17.09.2007.

    ma koma od dizajna.......pogledajte samo prvi kraj...joj..... Neznam kak se uopce usude tako riskirati,

Komentiraj...
Vidi sve komentare