To je to što me zanima!

Bolja organizacija posla kreće s malim promjenama svega

Principi organizacije na jednostavan način mijenjaju sve što nas okružuje, a pritom i nas same. Pritom trebate biti svjesni kako se život ne može organizirati u trenutku
Vidi originalni članak

Preduvjet mijenjanja karijere, ali i života nabolje je razvijanje jednostavnih navika koje se mogu primjenjivati na poslu, kod kuće, u odnosu s djecom ili pri bavljenju hobijem. Kako ostvariti ciljeve ako je sve ono što vas okružuje u totalnom neredu i kad stalno nešto zaboravljate i tražite, pitaju se uspješni poslovni ljudi te ističu važnost dobre organizacije. Opći principi organizacije na jednostavan i prirodan način mijenjaju sve što nas okružuje, a pritom i nas same. Pritom trebate biti svjesni kako se život ne može organizirati u trenutku. 

Kao što ste godinama stvarali nered, tako je sada potrebno postupno i uporno uvoditi red. Idite korak po korak. Posvetite se prvo pojedinom području, na primjer poslu, i nakon što njega koliko toliko uredite, krenite razvijati slične navike i unutar ostalih. Kako bi novi principi postali navika potrebno je od tri tjedna do mjesec dana, ističu psiholozi, što vam može poslužiti kao orijentir pri iniciranju novih pravila unutar života. Organiziranju posvetite od 30 do 60 minuta na dan  i uskoro ćete vidjeti pomake. Uskoro ćete ih obavljati automatski pa ćete pritom moći rješavati i druge probleme. Prije poduzimanja ostalih koraka preporučuje se temeljito čišćenje prostora.

Ova preporuka jednako uključuje čišćenje prljavštine kao i uklanjanje nepotrebnih stvari. Vizualni red, osim što će olakšati snalaženje, potaknut će i red u glavi. Tako će se poslovi obavljati jednostavnije, a vi ćete imati više vremena za sebe.

Stvari su na svom mjestu

Sve što vas okružuje sortirajte prema važnosti. Neka svaki predmet na radnome mjestu ili u domu ima svoje mjesto. Tako ćete uvijek znati gdje nešto trebate tražiti.

Počnite od radnog stola

Čim nešto završite, pospremite. Prije odlaska s posla obvezno počistite i uredite radni stol. Naviku prenesite i u dom, a uz malo sreće usvojit će je i kolege i ukućani.

Arhivirajte papire

Uvedite naviku držanja svih papira na jednome mjestu. Neka to bude arhiv u kojem ćete uvijek znati gdje se što nalazi. Redovito bacajte sve nepotrebne papire.

Brišite stare mailove

Preporučljivo je sve mailove slati s jedne poslovne i jedne privatne adrese. Jedan dan u tjednu posvetite brisanju svih starih poruka.

Olovka i papir su uvijek pri ruci

Sve važne informacije odmah zapišite. Tako ćete rasteretiti um i potaknuti ga na kreativnije funkcioniranje. Istodobno se nećete dovesti u situaciju da zaboravite na važne dogovore.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare