To je to što me zanima!

Dobri odnosi prvi donose veći napredak u karijeri

Kroz socijalne vještine i odnos prema samom sebi najbolje se vidi sposobnost zaposlenika, kao i njegova emocionalna inteligencija na poslu
Vidi originalni članak

Ostvari li se predviđanje Daniela Pinka u potpunosti, emocionalna inteligencija na radnom mjestu postat će bitnija nego ikad. Svi znaju, a stručnjaci to i potvrđuju, da posao nikad nije samo posao. Tu su kolege, međusobni odnosi, odnos prema nadređenima i pauze na kojima se zbližavamo ili otuđavamo. Radno mjesto je i veliki test vlastitih sposobnosti i nedostataka, tolerancije, suosjećajnosti te ega. Budući da danas ima jako puno visokoobrazovanih ljudi, škola i rutinske vještine nisu više toliko važne. Traže se oni koji znaju upravljati sobom, uspostaviti dobre međuljudske odnose te uspješno manevrirati u neugodnim situacijama. Empatija kao dio emocionalne inteligencije obuhvaća, osim prepoznavanja potreba i osjećaja kolega, i usmjerenost prema klijentu. Predviđanje i prepoznavanje potreba klijenata te susretljivost nježne su taktike koje donose velike rezultate i stvaraju dugotrajnu suradnju.
Prodavačica koja uslužno nudi odjeću prema vašoj građi tijela te stilu oblačenja sigurno će vas oduševjeti zbog čega ćete se i rado vraćati u taj dućan. No uz inicijativu, prilagodljivost te prepoznavanje vlastitih jakih i slabih strana, važno je razvijati i utjecajnost, poticati promjene, njegovati kontakte te znati raditi u timu.


NAČIN DRUŽENJA OVISI O EMOCIJAMA
Emocionalna inteligencija prvenstveno se odnosi na korištenje emocija na pozitivan i konstruktivan način u odnosima s drugima. Kroz takav način komunikacije ljudi se zbližavaju, a ne otuđuju. Potrebno je prepoznati svoje emocionalno stanje i stanje drugih te na osnovu te spoznaje pronaći najbolji način za druženje s drugima.

RAZLIKA KOJA DONOSI ZARADU
Radnici koji imaju razvijenu emocionalnu inteligenciju trostruko su produktivniji i u jednostavnim poslovima kod kojih su međuljudski odnosi najmanje važni. Vrhunski trgovac ili mehaničar dvanaest je puta produktivniji od najlošijeg kolege, a odvjetnici i liječnici bolji su od svojih prosječnih kolega za 127 posto, pokazala je američka  studija.

~~~ Ono po čemu se vodeće tvrtke proizvođači mobitela ili automobila razlikuju od drugih je strast za promjenama i novitetima.
~~~ Način na koji prihvaćate kritike na poslu otkrivaju vašu emocionalnu inteligenciju. Nastojte dobro upoznati svoje snage i slabosti.
~~~Učite li iz iskustva te ste otvoreni za iskrene reakcije, učenje i pokazujete smisao za humor (pa i na vlastiti račun) brže ćete napredovati.
~~~ Ljude sa “slijepim” ambicijama koji moraju biti u pravu i natječu se radi natjecanja, a ne suradnje pretječu oni fleksibilni s kojima se lakše radi.
~~~ Emocionalna inteligencija najbolje dolazi do izražaja u komunikaciji s teškim ljudima. Tu je važno razumjeti svačije potrebe i ostati sabran.
~~~ Biti emocionalno inteligentan ne znači biti mekušac i popuštati. S njom se kreiraju i održavaju zdravi i konstruktivni odnosi te okruženja.
~~~ EI je najvažnija za menadžere i voditelje. Glavni razlog zbog kojeg menadžeri propadaju su njihove loše međuljudske vještine.
~~~ Poslodavci sve više traže karizmatične, optimistične i vedre ljude. Ne bojte se pokazati na intervjuu da ste vesele prirode. Može vam koristiti!
~~~ Neki ljudi se rađaju s razvijenom emocionalnom inteligencijem (dobri trgovci). No ona se može i naučiti uz promatranje, knjige ili tečajeve.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare