To je to što me zanima!

Imam li pravo raskinuti ugovor bez plaćanja naknade?

Čitateljica nas je pitala o slučaju u kojem je sklopljen ugovor s operaterom za mobilni internet, ali nije bila u mogućnosti ostvariti uslugu u mjestu prebivanja.
Vidi originalni članak

Pitanje: U VIP-u sam prije 2 godine u kompletu kupila laptop na sniženju uz uvjet potpisa ugovora za korištenje mobilnog interneta na 2 godine. Međutim, nakon par dana sam već primijetila da na širem području gdje živim nema uopće signala i taj uređaj, tj. mobilni internet, do danas nisam koristila, a uredno plaćam 150 kuna mjesečno već skoro 2 godine! Više puta sam zvala VIP uz sva moguća pojašnjenja i tražila da mi ukinu ugovor bez naknade. Zadnji put je to bilo prije kojih tjedan dana. Njihov odgovor je da sam dužna plaćati jer time isplaćujem laptop usprkos tome što sam ja laptop već i preplatila. A internet nisam ni jednom koristila iz razloga što uopće nema signala. Jesu li su mi dužni raskinuti ugovor bez naknade? 

Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva: Ugovor možete raskinuti, ali morate platiti ostatak ugovorne obaveze

Prava korisnika usluga te zaštita potrošača u području telekomunikacija detaljnije su regulirana odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama (Narodne novine broj 73/08).

Tako članak 41. stavak 4. Zakona propisuje da pretplatnik ima pravo na raskid pretplatničkog odnosa u bilo kojem trenutku. Ugovorom se može utvrditi da pretplatnik, koji raskine ugovor prije isteka razdoblja obveznog trajanja ugovora, mora platiti mjesečnu naknadu za ostatak razdoblja obveznog trajanja ugovora, ili drugu odgovarajuću naknadu u skladu s općim uvjetima poslovanja, osim u slučaju iz članka 42. stavka 9. ovoga Zakona. Obvezno trajanje ugovora ne može biti dulje od dvije godine.

Ukoliko želite raskinuti ugovor sukladno općim uvjetima poslovanja operatora potrebno je putem pisanog prigovora obratiti se VIP-u (najkasnije u roku 30 dana od dana dospijeća računa) s jasno opisanim razlogom prigovora, na kontakt adresu koju možete naći na Vašem računu ili na web stranici Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije.

Operator je obvezan odgovoriti na upit u roku od 15 dana. U slučaju da od Vašeg operatora ne dobijete nikakav odgovor možete se obratiti na gore navedenu adresu HAKOM-a. Također imate mogućnost Vaše pitanje izravno uputiti Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) na internet stranici www.hakom.hr, putem rubrike „Pitajte nas“ .

Za više informacija pogledajte na http://www.hakom.hr/default.aspx?id=127

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare