To je to što me zanima!

Na poslu morate znati što je dozvoljeno, a što nije

Pretjerana samouvjerenost , zadirkivanje kolega, razdražljivost, nepovjerenje, sve vodi ka poteškoćama u radu i s kolegama
Vidi originalni članak
U prosjeku  više vremena provedete na radnom mjestu  nego sa svojom obitelji. Tenzije na poslu i svađe sa kolegama su neizbježna stvar.  Pričati o suradnicima iza leđa i raditi buku dok radite nepisana su  pravilia onog što se ne smije na poslu. No, neke karakterne osobine također je bolje ostaviti kod kuće. Ono što vam se čini da je u redu u društvu s prijateljima ili obitelji možda neče biti prihvačeno među ostalim zaposlenicima . Pretjerana samouvjerenost , zadirkivanje kolega, razdražljivost, nepovjerenje; sve vodi ka poteškoćama u radu i samo potiče probleme u ophođenju sa kolegama.  Na poslu provedete jednako vremena kao i vaše kolege od kojih svatko ima svoj život i probleme. Poštivanje drugih je jedan od ključa uspjeh na poslu.

Bahatost na poslu ne prolazi
Ukoliko hodate uredom podignuta nosa zato jer mislite da imate bolje kvalifikacije za posao, više novaca ili zabavniji život time nečete učiniti da vas kolege više cijene.  Upravo ćete postii suprotno. Bahato ponašanje nikada ne može imati pozitvan uinak pri radu sa kolegama na poslu.

Nije dobro stalno "prodavati" pamet
Ako mislite da znate sve o svemu jednu stvar zasigurno ne znate, a to je da takvim stavom živcirate sve oko sebe.  Također, ukoliko imate potrebu da svima  objasnite kako se u sve razumijete , uistinu jedino što radite je da pokazujete svoju nesigurnost.  Morate znati da je ponekad pametnije reći “ne znam”, nego gurati nos u stvari  za koje  niste sigurni da razumijete.

Ne može se bez povjerenja
Ako ne želite dio posla prepustiti drugima jer se bojite da nećete napraviti dobar posao kao vi završit ćete pretrpani poslom.I nezadovoljni. Povjerenje prema kolegama je nužno za uspjeh na poslu.

Osobne probleme zadržite za sebe
Svatko ima dana kada se ne osjeća dobro na radnom mjestu.  To je sasvim u redu ako to zadržite za sebe.  Ako ste neprestano loše volje učinit ćete da se i ostali tako osjećaju.   Ukoliko svoje privatne frustracije izbacujete na poslu pokazujete slab karakter. Osobne frustracije ostavite pred vratima ureda kao što to rade  vaše kolege sa istim problemima.
Idi na 24sata

Komentari 1

  • andjeo3 22.08.2009.

    ma dajte, molim vas, možda ovo vrijedi za negdje drugdje, ali ne i za nas i šupke koji su nam šefovi koji se većinom tako ponašaju. idu mi na živce bljuzge. šefica ima redovita ispucavanja, pms-ove i sve ostale tu nabrojane no-no stvari. a ja da pazim kako se ponašam.

Komentiraj...
Vidi sve komentare