To je to što me zanima!

Način borbe s prehladom otkriva karakter djelatnika

Ovisno kako se nose s prehladom zaposlenici se mogu podijeliti u četiri osnovne kategorije: zabrinute, mučenike, prigovarala i nevjernike
Vidi originalni članak

Način podnošenja simptoma prehlade na radnome mjestu dobar je pokazatelj osobnosti čovjeka, pokazalo je istraživanje tvrtke proizvođača lijekova Covonije. Anketa provedena na 5000 ispitanika otkrila je da 58 posto ljudi za zarazu okrivljava kolege, 30 posto njih ignorira činjenicu da bolešću ugrožava suradnike, a 12 posto ih se nada da će prenijeti zarazu na druge. Ponukani rezultatima, istraživači su prehlađene zaposlenike zato podijelili u četiri kategorije.

ZABRINUTI
Zbog zabrinutosti da bi određeni simptomi prehlade mogli upućivati na ozbiljniju bolest, ovi će ljudi pola radnoga dana provesti u liječnićkoj ordinaciji. Za to će vrijeme telefonom obavještavati kolege o pomaku reda u čekaonici. U ovu kategoriju spada tek 7% ljudi. Skloni detaljima, precizni i uzorni, “zabrinuti” uvijek igraju na sigurno.

MUČENIK
Karakterizira ih vjerovanje da su svi drugi važniji od njih. Stoga, čak i ako se osjećaju strašno loše, stoički trpe u tišini te misle da je nepotrebno uznemirivati druge nevažnim stvarima. U ovu kategoriju spada oko 44% ljudi.

PRIGOVARALO
Oko 22 posto zaposlenih konstantno očajava i objašnjava kolegama koliko se loše osjeća. Baš svaki upit o zdravlju doživljavaju kao poticaj na razgovor o svakom, pa i najsitnijem detalju bolesti koja ih trenutačno muči.

NEVJERNIK
Ovi odvažni ljudi čvrsto odbijaju vjerovati i prihvatiti činjenicu da im je loše. Ignorirajući ili zanemarujući simptome prehlade, pokušavaju uvjeriti sebe i kolege da problema, zapravo, uopće nema. Takvih je oko 25% zaposlenih.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare