To je to što me zanima!

Nervozni na poslu? Trećina govora i 2/3 slušanja je recept

Nervoza je česta na radnom mjestu, a već i kava može smiriti strasti, dok pravi omjer slušanja i govora trajno može smanjiti čak i one najgore napetosti
Vidi originalni članak

Svaki četvrti zaposlenik ljutit je i nervozan na radnome mjestu, pokazuju statistike. Najčešći uzrok ljutnje su konflikti sa suradnicima, a da biste ih izbjegli, tijekom razgovora pridržavajte se provjerenog pravila “jedne trećine govora i dvije trećine slušanja”, savjetuju psiholozi. 

Jedna od osnovnih kvaliteta koje se traže od zaposlenika sklonost je timskom radu 

Ako kolega neumorno “čavrlja” dok se neuspješno pokušavate koncentrirati na radni zadatak, pristojno mu recite da biste trebali završiti posao te da razgovor možete nastaviti u vrijeme pauze. 

Pristojnost, razumno ponašanje i kompromis, pokazalo se, tri su osnovna preduvjeta dobrih odnosa i čvršćih veza među suradnicima. Kako bi izgradnja kolegijalnih odnosa išla glatko, stručnjaci preporučuju izbjegavanje “kontroverznih” tema poput politike te zadržavanje tematike razgovora u sigurnoj “neutralnoj” zoni.

Mali potez čini čuda

Sukobi su rjeđi među kolegama koji se podupiru i cijene. Zato priskočite u pomoć kolegi ili u vrijeme najvećeg pritiska razveselite suradnike kolačima.  

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare