To je to što me zanima!

Organizirani rade manje, a pritom odrade više posla

Ako pravilno rasporedite vrijeme, poslove i svoju energiju posao ćete odraditi na vrijeme i kući odlaziti bez odrađivanja prekovremenih sati
Vidi originalni članak

Ne treba raditi duže kako biste postigli više. Treba samo znati raditi pametno, kažu poslovni treneri. Kako biste to postigli potrebno je dobro organizirati vrijeme, poslove i svoju energiju. Prvo napravite listu zadataka koji vas čekaju, pa poslove podijelite na male i velike. Prvo počnite s onima koji su na vrhu ljestvice prioriteta. Manje projekte bolje je obaviti u komadu i, prema mogućnosti, u jednom danu, nego svaki dan odvajati malo vremena za njih. I kod malih i kod velikih zadataka bitno je imati na umu da je cilj zadatka njegov kraj. Podrazumijeva se da ih treba obaviti kvalitetno, no nastojte ne gubiti vrijeme na dotjerivanje i usavršavanje jer je moguće da vam nikad neće biti dobar. Budući da to ne možete promijeniti, na kraju zadatak pregledajte još jednom, popravite ga i završite. Ta pravila energetskog menadžmenta prisiljavaju zaposlenike da razmišljaju o rezultatima kroz uloženu energiju, a ne vrijeme. Zahvaljujući tome bit ćete fokusiraniji i učinkovitiji te ići kući na vrijeme.

PARKINSONOV ZAKON O ORGANIZACIJI POSLA
Rad će trajati onoliko koliko imamo vremena za njega, glasi jedan od zakona Cyrila N. Parkinsa, autora brojnih knjiga o organizaciji. To znači da ćemo brže raditi ako imamo rok. U postavljanju i držanju rokova pomoći će vam timer na mobitelu. Pokušajte realno procijeniti vrijeme.

NE RADITE BEZ OŠTRIH ALATA
Dvojica drvosječa imala su jednako vrijeme za posjeći drveće. Jedan je uzeo tupu sjekiru, a drugi je skoro svo vrijeme proveo na njeno oštrenje. Stigavši u šumu,  posjekao ih je brže i više od prvog. Pouka: zadatke u kojima niste dobri odbijte i radite ono za što imate “oštar” alat, tj. znanje i želju jer ćete bolje raditi.

OTKRIJTE KOLIKO VREMENA TREBATE
Pretpostavke o vremenu potrebnom za izvršenje zadatka često se pokažu pogrešnima. Kako biste otkrili koliko vam točno vremena treba, testirajte više pretpostavki i pritom mjerite vrijeme. Radite li više toga odjednom, mjerite vrijeme za svaki zadatak. Tako ćete biti sigurni.

PRAVILO 80/20 ZA BOLJU EFIKASNOST
Statistike su pokazale da zaposlenici učinkovito rade tek 20 posto vremena, dok se 80 posto izgubi u obavljanju nebitnih poslova. Kako biste obrnuli tu statistiku smanjite vrijeme za e-mailove, odbijte zadatke koji vas odvlače od bitnih projekata, a provedite više vremena na proučavanju novih koncepata.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare