To je to što me zanima!

Popis najvećih kreativaca u svijetu biznisa - nastavak

Najmaštovitiji umovi poslovnog svijeta kao što su kuhar Jamie Oliver ili dizajner Tom Ford nisu se rodili natprosječno kreativni, ističu stručnjaci
Vidi originalni članak

9. JAMES CAMERON: Revolucija boja i detalja u 'Avataru' Jamesa Camerona
U deset najkreativnijih biznismena je i redatelj “Avatara” James Cameron, koji je pomaknuo granice filmske produkcije i, zahvaljujući uporabi novih tehnologija, uveo inovativne načine snimanja. Zahvaljujući gotovo nestvarnim bojama i oštrini detalja (ali i oko 400 mil. dolara koliko je uloženo na snimanje i distribuciju), “Avatar” je na tronu filmske 2010. godine.

37. JAMIE OLIVER:  Naučio djecu da pomfrit nije povrće
Navesti Amerikance da jedu zdravo činilo se kao nemoguća misija, no Golom kuharu je pošlo za rukom objasniti tinejdžerima u srednjoj školi Huntington (Zapadna Virginia) da pomfrit nije povrće, a čokoladice nisu obrok. Reformator zdrave prehrane otišao je korak dalje od kuharske emisije i zaradio velik plus.

45. TOM FORD: Snalazi se u svim područjima
Iako je većinu života proveo s krojačkim metrom ili olovkom za skiciranje u rukama, modni dizajner Tom Ford spremno se prepustio filmskim vodama. Redateljski prvijenac “A Single Man” postigao je velik uspjeh. Nominiran je za tri Zlatna globusa i prestižnu nagradu Oscar.

Znatiželja je korisna samo uz puno truda i upornosti
Nitko se ne rađa nadprosječno kreativan, tvrdi američki profesor psihologije Keith Sawyer. Poput vožnje bicikla, kreativnost se može naučiti i trenirati kako bi se mozak uhodao i radio kao podmazan.
- Da biste se oslobodili rutinskog načina razmišljanja, maštajte o svemu što vam padne na pamet i s vremenom ćete prikupljati sve više zamisli koje će vas izdvojiti iz mase i donijeti napredak na poslu, ali morate biti uporni - objašnjavaju psiholozi. Čameći u sobi, teško ćete nahraniti inspiraciju pa je znatiželja najbolji alat za poboljšavanje kreativnosti. Tu će pomoći i detektivske osobine poput “njuškanja” sferama interesa, što će olakšati baratanje podacima i povezivanje u revolucionarne zamisli.
- Ideja ne mora biti velika, važno je da ste je vi izmislili - objašnjava autor knjige “Ignorirajte druge: i ostalih 39 ključeva kreativnosti” Hugh MacLeod.
Napor i trud je ono što razlikuje uspješne od neuspješnih ljudi, kao i svjesnost o tome da nikad ništa nikome nije palo s neba (osim možda Newtonu), pa se za uspjeh valja predati i ne odustajati.

KORACI ZA PODIZANJE KREATIVNOSTI
>>>Jednoličnost vs. napredak
Život diktira rutinsko ponašanje - jutarnja kava, određene novine, TV emisija i druge jednolične aktivnosti stvaraju sigurnost, ali ne gode kreativnom razmišljanju. Promijenite li navike, otvorit će se novi pogled na svijet.
>>>Čuđenje ne smije prestati
Pretvarajte se da ste turist na ulicama kojima ste prošli već bezbroj puta i uvijek ćete otkriti neku novu pojedninost, koja će dodatno zainteresirati i potaknuti na nova razmišljanja. Svaka nova misao izgrađuje maštovitost.
>>>Beljenje vraća zaigranost
Hodati bosi po travi, umrljati se sladoledom, glasno se smijati, kreveljiti se ili izreći nešto bez ustručavanja... sve su to dječje karakteristike kojima ljudi daju premalu važnost. Zaigranost pomaže u “bildanju” motivacije.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare