„Informativni program za zapošljavanje“, u organizaciji Otvorene medijske grupacije pod pokroviteljstvom INA d.d. okupio je 80-ak društveno odgovornih poslodavaca, predstavnika organizacija civilnog društva, studenata, osoba iz javnog života te predstavnika medija. Zajednički je cilj bio stvoriti mrežu potpore mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi prilikom zapošljavanja. U sklopu programa predstavljen je i uspjeh projekta „Iz doma na svoje!“ u okviru kojeg je nastala prva europska online burza (www.fromfostertoprosper.com) za mlade bez odgovarajuće roditeljske skrbi u koju se registriralo više od 50 društveno odgovornih poslodavaca.
“U jeku ekonomske krize, poslodavci imaju jako dobar argument zašto ne krenuti putem zapošljavanja, poštivanja prava radnika i razvoja za dobrobit cijelog društva. No, tvrtke kao što su INA, Kaufland, L'Oreal Adriatic, Pevec, Cinestar, Adecco, 3 M, Europlakat, Hertz, Hotel Laguna, Recedo odlučile su dati priliku mladima i uvesti ih na tržište rada. Savjeti, komentari i sugestije koje će mladi danas dobiti od HR menadžera vrijedan su putokaz koji će ih dovesti do željenog radnog mjesta,” izjavila je Anita Juka.
U simulaciji razgovora za posao 20-ak mladih imalo je priliku upoznati i čuti savjete za što uspješnije zapošljavanje od djelatnika ljudskih resursa društveno odgovornih kompanija. Direktno spajanje poslodavaca i mladih bez odgovarajuće roditeljske skrbi u prošloj je godini rezultiralo s čak 40 zaposlenih. Nadalje, mladima je Ivana Vukas Kovačević, direktorica Službe za razvoj i obrazovanje INA-e d.d. naglasila kako INA pomaže zapošljavanju mladih kroz ovakve i druge programe kao što je GROWW program za zapošljavanje pripravnika, te je pozvala mlade da prate njihove programe i prijavljuju se na njih.
U sklopu projekta „Iz doma na svoje!“ u procesu je osnivanje fonda za financiranje vozačkih ispita, škola stranih jezika i informatike, mladi dobivaju referente unutar Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i zajedničkim djelovanjem mladima se omogućava neovisan život.