To je to što me zanima!

Poslovanje na kvadrat: Praćenje vozila

Prijave za natječaj 'Poslovanje na kvadrat' su završile, a mi vam predstavljamo deset kandidata koji su ušli u finale. Predstavljamo tvrtku Praćenje vozila iz Zagreba.
Vidi originalni članak

Prijave za natječaj 'Poslovanje na kvadrat' su završile, a mi vam predstavljamo deset kandidata koji su ušli u finale. Svakom kandidatu, odnosno vlasniku, direktoru i sl. postavili smo set pitanja kako bi se bolje upoznali s njima, njihovom poslovanjem, ciljevima i planovima. Predstavljamo tvrtku Praćenje vozila iz Zagreba.

Praćenje vozila d.o.o., Zagreb

Ivan Varat, direktor poslovanja

http://www.pracenjevozila.hr

Kojom djelatnošću se bavite i navedite do tri najvažnija proizvoda koja prodajete.

Praćenje vozila d.o.o. je IT tvrtka koja se bavi fleet managementom i satelitskim nadzorom vozila. Naša misija je svim tvrtkama koje posjeduju flotu vozila pružiti potpunu kontrolu voznog parka i vozača, omogućiti ubrzavanje poslovnih procesa, te posluživanje klijenata na višoj razini. Sve s ciljem smanjenja troškova, povećanja stope profitabilnosti, te povećanja konkurentske prednosti naših klijenata.  Praćenje vozila d.o.o. je pružatelj integriranih usluga vezanih uz satelitski nadzor vozila, a svojim korisnicima nudimo:

• Usluge korištenja sustava za satelitski nadzor vozila;

• Razvoj dodatnih funkcionalnosti prema specifičnim zahtjevima korisnika;

• Usluge ugradnje i servisiranja uređaja za satelitski nadzor;

• Širok raspon hardverskih uređaja i dodatnih senzora. Praćenje vozila d.o.o. razumije sljedeće ključne ciljeve proširenja usluge satelitskog nadzora vozila i moguće uštede vezane uz spomenuti sustav:

• Pružanje informacije o trenutnoj lokaciji, brzini i statusu svih vozila;

• Pružanje uvida u povijest kretanja vozila (iscrtavanje rute vozila na karti i tablični podaci), prijeđenoj kilometraži, vremenima vožnje i lokacijama zaustavljanja;

• Pružanje uvida u potrošnju goriva, rad motora na praznom hodu i sl.;

• Praćenje temperaturnih režima i otvaranja vrata po lokacijama;

• Pružanje trenutne informacije o događajima na terenu (ulazak u geozonu ili izlazak iz geozone, prekoračenje brzine itd.) putem alarma e-mailom ili SMS-om;

• Ubrzavanje i automatizaciju održavanja vozila kroz podsjetnike za servise, registraciju i sl..

Koliko godina poslujete?

2 g. (osnivanje krajem 2010. g)

Koji vam je najvažniji poslovni cilj koji želite postići?

Povećanje prodaje za 50%

Koji vam je drugi najvažniji poslovni cilj koji želite postići?

Tržište BiH, Slovenije i Crne gore.

Koji vam je treći najvažniji poslovni cilj koji želite postići?

Otvaranje novih prodajnih kanala.

Koji vam je trenutno najveći poslovni problem?

S obzirom da rastemo s velikom stopom, širimo se (otvorili ured u Srbiji) dolazimo do problema optimizacije poslovanja.

Koji vam je drugi trenutno najveći poslovni problem?

Prodaja ne ide kako smo očekivali, stopa rasta nije u skladu s unaprijed postavljenim godišnjim ciljevima. Efikasno prodaje i prodajnih kanala nije zadovoljavajuća i tu postoji veliki potencijal za napredak.

Koji vam je treći trenutno najveći poslovni problem?

Marketing tvrtke nije dovoljno jak i usmjeren na potencijalne klijente. Ne koristimo dovoljno efektivne marketinške aktvinsoti. Brand awareness je dosta slab i trebalo bi ga povećati kako bi taj efekt rezultirao povećanjem prodaje.

Koliki su vam bili prihodi 2010. godine?

566,00 kn

Koliki su vam bili prihodi 2011. godine?

1.000.206,00 kn

Koliki prihod procjenjujete ostvariti u 2012.?

2.100.000,00 kn

Za koliko biste realno htjeli uvećati prihode u 2013. godini u odnosu na 2012.?

Za 2.000.000,00 kn

Tko su vaši kupci i koje je ciljano tržište?

Naši klijenti su različite tvrtke iz različitih industrija i djelatnosti s različitim problemima i potrebama te svakoj od tih tvrtki nudimo prilagođena rješenja satelitskog nadzora vozila. Naši klijenti su prijevoznici i špediteri, građevinari, distributeri, kurirske službe, taxi službe, FMCG industrija, ostali potencijalni klijenti.  Naše ciljano tržište je svako poduzeće, institucija ili organizacija koja posjeduje vozila.

Koje prodajne kanale koristite?

Direktna prodaja (telesales), sekundarna prodaja preko partnera (autosaloni itd.)

Opišite konkurenciju.

1.T-com  Prednost: Velika prodajna snaga, različiti prodajni kanali, vlastita infrastruktura, marketinška snaga, "neograničeni" budžet, vlastiti razvoj  Nedostaci: nedovoljno razvijen sustav

2.Mobilisis Prednost: T-com glavni partner, velika prodajna snaga (T-com prodajni savjetnici), višegodišnje prisustvo na tržištu  Nedostaci: raširenost na različite usluge s čime opada kvaliteta usluge 

3.CVS Prednost: pionir na tržištu satelitskog nadzora, višegodišnje prisustvo na tržištu s velikim brojem klijenata, niski troškovi, marketinška prisutnost  Nedostaci: slabije kvalitetna usluga 

4.Vipnet Prednost: Velika prodajna snaga, različiti prodajni kanali, vlastita infrastruktura, marketinška snaga, "neograničeni" budžet, vlastiti razvoj  Nedostaci: slabo kvalitetni sustav, slaba podrška

Kako ocjenjujete tržišna kretanja u segmentu u kojem poslujete?

Prodaja ne ide kako smo očekivali. Cijena usluge u godinu dana pala je za više od 30% što je ostavilo dosta velik trag na poslovanje tvrtke.

Po čemu ste drugačiji od konkurencije, tj. zašto mislite da vaši kupci kupuju / bi trebali kupovati od vas?

Naš sustav je jednostavniji i kompletniji od konkurencije. Omogućujemo praćenje vozila te kontrolu potrošnje goriva za veliki broj marki koje konkurencija ne može pratiti.

Koji je razlog zbog kojeg se prijavljujete na ovaj natječaj?

Vjerujemo da imamo dobar proizvod i da pružamo kvalitetnu uslugu. Također, osjećamo da imamo mnogo prostora za napredak jer tržište u Hrvatskoj nije dovoljno pokriveno s kvalitetnim rješenjima a u regiji postoji još veći potencijal. Želimo da se naša usluga proširi i da s vremenom postanemo vrhunski fleet management provider sa širokom paletom usluga no potrebna nam je pomoć koju možemo dobiti sudjelovanje u ovom projektu. Kroz seriju edukacija, radionica i sastanaka Vaši stručnjaci nam mogu pomoći u rješavanju dnevnih operativnih problema, optimizaciji troškova i prodaji.

Koja su vaša očekivanja od sudjelovanja u ovom natječaju?

Potrebna nam je pomoć za optimizirati troškova poslovanja. Vjerujemo da kroz seriju edukacija, radionica i sastanaka Vaši stručnjaci nam mogu pomoći u rješavanju dnevnih operativnih problema, optimizaciji troškova i prodaji. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare