To je to što me zanima!

Radni stol odašilje poruku klijentima o zaposleniku

Koliko god tepali neredu da je “kreativan”, on šteti vašoj produktivnosti jer odvlači pozornost, a klijentima poručuje kako ste neorganizirani
Vidi originalni članak

Htjeli vi to ili ne, situacija na radnom stolu klijentima i kolegama priča priču o vašim organizacijskim sposobnostima i načinu na koji se suočavate s izazovima. Uredno razvrstani dokumenti i papiri svjedoče o tome da ste sposobni razlučiti važno od nepotrebnog i da lako možete držati sve konce u rukama. Koliko god tepali neredu da je “kreativan”, on šteti vašoj produktivnosti jer odvlači pozornost. Papiriće s telefonskim brojevima i napomenama najlakše je organizirati u rokovniku ili planeru jer tako nećete gubiti vrijeme na traženje dragocjenih kontakata. Dokumente razvrstajte tematski, prema datumu ili prioritetu, a za to vam mogu poslužiti ladice za spise koje možete uredno posložiti na stol ili registrator.

DALEKO OD POGLEDA
Osobne stvari poput kišobrana, rezervnih cipela držite daleko od pogleda kolega i klijenata kako biste djelovali što profesionalnije

>> Obiteljske fotografije na stolu mogu biti dodatna podrška, ali ne pretjerujte jer ćete odašiljati poruku da biste htjeli biti drugdje

>> Priznanja i diplome možete staviti na diskretno mjesto zida ili stola kako bi klijenti vidjeli da imaju posla s kompetentnim zaposlenikom

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare