Građani su imali priliku na običnom komadu papira napisati svoje stihove, emocije, sročiti svoje rime, platiti kavu i uključiti se u ovu lijepu priču o promicanju vrijednosti poezije kao bezvremenske umjetnosti. Građani su na trenutak zaboravili svakodnevne brige, uživali u omiljenom jutarnjem napitku i baš kao nekada zapisivali svoje davno zaboravljene misli.
Uz stvaranje svijesti o samoj poetry inicijativi, želja iza događaja bila je dati poeziji opipljivu vrijednost. Kroz Poetry projekt želja je bila odmaknuti se od uobičajenih normi isticanja vrijednost branda Julius Meinl te pokrenuti svojevrsnu revoluciju, probuditi kreativce i pronaći u svakom čovjeku skrivenu emociju i lijepu riječ.
Poetry projekt je pokazao vrijednost poezije, a Julius Meinl kao brand još jednom podsjetio na povezanost s Bečkom kulturom, s umjetničkim izražajem s ciljem promocije umjetnosti kao neiscrpne snage stvaranja novih životnih vrijednosti.
Julius Meinl inspirira i stimulira potrebu za življenjem života ispunjenim poezijom i kreativnim trenucima. Kako im i sami slogan kaže: Julius Meinl inspirira pjesnike od 1862.
Projekt je medijima prezentiran u Bibliobaru u Zagrebu, a najveće kolektivno pisanje poezije u Hrvatskoj pratili smo i kroz ostale gradove Hrvatske, Na Međunarodni dan poezije preko 22.000 ljudi platilo je Julius Meinl kavu stihom. Na videu iznad ili na linku pogledajte kako je to izgledalo.