To je to što me zanima!

Poruke u boci novi su hit među ljubiteljima dobrog piva

Teško je reći kome je u ovom trenutku teže: potrošačima ili pivskim brendovima. Potrošačima zato što se teško snaći u moru ponude, a brandovima zato što je potrošačima sve teže poslati jasnu poruku.
Vidi originalni članak

No, kad se spoje dobra ideja i dobar proizvod - uspjeh je zajamčen. Beck's je uspio svojim ljubiteljima ponuditi nešto svježe, novo i zabavno te zadovoljstvu pijenja piva pridodati i novu vrijednost.

Neočekivani sadržaj
Ljubitelji dobrog piva znaju da će u Beck'su uvijek pronaći odlično osvježenje i priliku za vrhunsku zabavu. No, od nedavno, oni u svojem Beck'su mogu pronaći i nešto drugo.

Naime, na stražnjoj etiketi svakog Beck'sa nalazi se AR kod koji omogućava učitavanje jedinstvene poruke u boci.
Sve je vrlo jednostavno i zabavno. Korisnici prvo trebaju skinuti mobilnu aplikaciju za Android ili iPhone telefone te pomoću nje skenirati novu stražnju etiketu Beck's boce od 0,33L i 0,5L i iz boce će izaći poruka koju je poslao ljubitelj Beck'sa, iz bilo kojeg dijela Hrvatske.

Povezivanje ljubitelja Beck'sa
Ovaj je način konverzacije jedinstven na hrvatskom pivskom tržištu i omogućava ljubiteljima Beck'sa da se još bolje povežu te podijele svoja razmišljanja. Osim toga, u Beck'su znaju da su njihovi fanovi stalno u pokretu pa su im poželjeli pružiti dodatno iskustvo bez obzira gdje se nalazili.

Beck'sove se "poruke u boci" vezuju uz nagradne zadatke i kako se bude povećavao njihov broj, objavljivat će se i novi nagradni zadaci, a korisnike koji ih prvi ispune očekuju i brojne nagrade! "Poruke u boci" su samo prva od mnogih "mobilnih" akcija koje Beck's planira u budućnosti.

Svatko ima svoj kompas
Beck's već neko vrijeme, pod kreativnom platformom "Slijedi svoj unutarnji kompas", propagira stil života koji se bazira na užitku, zabavi i spontanosti te instinktu koji svi mi imamo. Na tragu te filozofije je i "Poruka u boci" jer je to odličan i zabavan način autentične, iskrene i spontane komunikacije između ljubitelja piva. Beck's na ovaj način izlazi iz okvira uobičajene komunikacije pivopija koja se odvija za stolom ili za šankom, između osoba koje se barem površno ipak poznaju, te izlazi na novi i neotkriveni teren komunikacije između potpunih stranaca kojima je jedina dodirna točka - uživanje u Beck'su.

Vrhunska tehnologija
Beck'sove "poruke u boci" su, u stvari, i velik tehnološki iskorak koji je napravio neki pivski brend. Naime, radi se o implementiranoj tehnologiji tzv. "proširene stvarnosti" (eng. "augmented reality") koja nadopunjava stvarni svijet grafikom, zvukovima, čak i mirisom i opipom te predstavlja spoj virtualnih objekata i stvarnog svijeta. Ta se "proširena stvarnost" najviše razvija upravo uz aplikacije za mobilne telefone i računalne igre.

Kombiniranjem virtualnih i stvarnih objekata u stvarnom okruženju te njihovom interakcijom u stvarnom vremenu kod promatrača se stvara dojam koegzistencije stvarnog i virtualnog svijeta. Upravo se na taj način prikazuju i poruke u boci, a taj spoj stvarnog i virtualnog postaje Beck'sov svijet u kojem je važna samo zabava, druženje i, naravno, Beck's.

Više detalja saznajte na sljedećim linkovima:
www.becks.hr/zabava/poruka-u-boci/poruka-u-boci/
www.facebook.com/beckshrvatska

Idi na 24sata