To je to što me zanima!

Kad bi radili ‘vječne’ aute, proizvođači bi davno propali?

Upozorenje Europskog potrošačkog centra (CEC) da suvremeni proizvodi kraće traju od nekadašnjih svrnulo je pozornost i na nove automobile koji se često kvare
Vidi originalni članak

Upozorenje Europskog potrošačkog centra (CEC) da suvremeni proizvodi kraće traju od nekadašnjih, koje su objavili najvažniji svjetski mediji, svrnulo je pozornost i na nove automobile. 

- Imaju lud dizajn, ali motori su sve lošiji i kratkotrajniji - tvrde u CEC-u, a to potvrđuju i redovita izvješća Rapexa, međunarodnog sustava za uzbunjivanje zbog loših proizvoda. U dva mjeseca osam proizvođača povuklo je s tržišta aute jer loša izrada može izazvati opasne kvarove. 

Vjera proizvođača u svoje automobile vidi se i po jamstvima. Koliko jamstva traju, toliko će kupca i vezati na svoje servise. Danas većina autoindustrije živi baš na toj postprodaji, dakle popravcima i rezervnim dijelovima. 

Kad bi radili “vječne” aute koji se ne kvare, kakva je, primjerice, bila stara VW-ova Buba, brzo bi propali. I banke daju kredite za aute na onoliko godina koliko procjenjuju da će voziti bez problema. Svi, dakle, znaju da auti traju sve kraće, samo potrošači to moraju i platiti.

Idi na 24sata

Komentari 4

  • gazimar 24.11.2013.

    Pa što je tu čudno. To se uči u ekonomskim školama.

  • Zero_X 16.11.2013.

    To nije istina, nekada davno su auti na otpadu završavali nakon svega 6-8 godina eksploatacije, današnji auti puno duže trajnu no jedino je istina da ga ne možeš popraviti u vlastitoj garaži nego si ovisan o službenim servisima.

  • JerzaBlativoda 15.11.2013.

    Sve se danas radi proračunato da traje npr. tv 4, frižider 6, laptop 3, auto 10 itd. itd.

Komentiraj...
Vidi sve komentare