To je to što me zanima!

Kupili ste hlače, no one su se odmah rasparale, što učiniti?

Odvjetnica Dijana Kladar kaže da kupac ima pravo na zamjenu ili povrat novca u roku od šest mjeseci od kupnje, osim ako sam nije kriv što su se hlače poderale
Vidi originalni članak


Pitanje: Hlače su mi se prije dva tjedna, prilikom sjedanja na kauč potrgale na stražnjici kod džepa. Prošli tjedan sam bio u trgovini gdje sam ih kupio. Tražio sam da mi ih trgovac zamijeni ili ponudi neke druge. No on nije ni htio čuti, a kamoli da ih zamjeni! Što da radim?

Odgovor: Temeljem Zakona o zaštiti potrošača potrošač ima određena prava ukoliko se utvrdi da proizvod koji je kupio ima materijalni nedostatak. Ovdje se nedostatak pojavio unutar dva tjedna što znači da se smatra da je nedostatak postojao u trenutku kupnje proizvoda i da se radi o skrivenom nedostatku. Ukoliko potrošač nije svojom krivnjom uzrokovao oštećenje hlača ima mogućnost zahtijevati nove hlače ili sniženje cijene ili povrat novca. Rok u kojem je moguće ostvariti svoje pravo iznosi 2 godine od kada ste obavijestili trgovca o nedostatku, a nedostatak se pojavio unutar 6 mjeseci od kupnje proizvoda (uz određene iznimke). Ako trgovac odbije zahtjev potrošača moguće je obratiti se nadležnom inspektoru unutar Ministarstva gospodarstva ili Sudu časti HGK.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • marijaterezija2 27.06.2014.

    Račune čuvam i vratim obično bez problema

  • Vražji Vrag 26.06.2014.

    Kakvo krasno dupe. Ahahahahahhaahaaa...

  • sindica2 25.06.2014.

    Lijepo je to što je kupac zaštićen,ali više se puta to i zloupotrebljava.......

Komentiraj...
Vidi sve komentare