To je to što me zanima!

Maltretiraju vas telefonom? Prijavite ih inspekciji

Neželjeno telefoniranje ili ulaženje u dom potrošača agresivna je poslovna praksa za koje Zakon o zaštiti potrošača predviđa kaznu do čak 100.000 kuna...
Vidi originalni članak

Ustrajno i neželjeno komuniciranje s potrošačem telefonom, telefaksom ili elektroničkom poštom smatra se kažnjivom agresivnom poslovnom praksom.

Stoga ako vas netko neprestano zivka, možete mu zaprijetiti prijavom inspekciji u Ministarstvu gospodarstva. Predviđene kazne za to su od 10.000 do čak 100.000 kuna

Zakon o zaštiti potrošača agresivnom poslovnom praksom smatra i stvaranje dojma da potrošač ne može napustiti poslovne prostorije sve dok ne sklopi ugovor, zatim posjećivanje potrošača u njegovu domu i ignoriranje zahtjeva potrošača da napusti dom te da ga više ne posjećuje, ali i oglašavanje kojim se djecu izravno navodi na to da kupe oglašavani proizvod ili da nagovore roditelje ili druge punoljetne osobe da im nešto kupe. 

Zabranjeno je i obavještavanje potrošača da će posao ili opstanak trgovca biti ugroženi ako potrošač ne kupi njegov proizvod.     

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare