To je to što me zanima!

Operater vas mora obavijestiti o prelasku na uslugu roaminga

U pograničnim područjima moguće spajanje na susjednu mrežu i miješanje signala. Mobilni uređaj automatski prihvaća jači signal, na što operater nema utjecaja
Vidi originalni članak

Pitanje: Dobio sam velik račun za roaming iako nisam bio vani. Bio sam kod granice, ali nisam dobio obavijest da sam na roamingu. Smiju li mi to naplatiti?

Odgovor: U HAKOM -u kažu da je u pograničnim područjima moguće spajanje na susjednu mrežu i miješanje signala. - Mobilni uređaj automatski prihvaća mrežu jačeg signala, na što vaš operater nema utjecaja. Za podešavanje mreže odgovorni su korisnici jer jedino korisnik može pogledom na zaslon mobitela utvrditi na koju je mrežu spojen i isključiti spajanje na stranu mrežu tako da u postavkama uključi ručni odabir mreže - kažu u HAKOM-u i dodaju da je operater pri prijavi na gostujuću mrežu u roamingu obvezan SMS-om obavijestiti o cijenama poziva, SMS-a, MMS-a i interneta. Savjetuju čitatelju da operateru uputi pisani prigovor na račun u roku od 30 dana od dana dospijeća računa. Za vrijeme rješavanja spora korisnik nije dužan platiti sporni dio računa.

Prevareni ste ili ne znate riješiti neki problem? Javite se na 01/24-24-242, ili e-mail: potrosac@24sata.hr

Idi na 24sata

Komentari 1

  • Bistrica 30.05.2014.

    Ti koji neznaju podesiti mobitel i neznaju šta je roaming a žive blizu granice niti ne trebaju imati mobitel jer neznaju s njime baratati i treba ih opaliti po računu dok ne budu shvatili da taj mali uređaj nije za njih.

Komentiraj...
Vidi sve komentare