Pitanje: Zvali su me iz jedne tvrtke i tražili da kupim masažer. Obećali su mi i nagradu, no masažer je stigao, ne i dar.
Odgovor: Ovo se smatra prevarom. U Zakonu o zaštiti potrošača ovakve situacije regulirane su člankom 15. - Trgovac koji prigodom ponude proizvoda ili usluge potrošaču obećava dobitak u obliku nagrade ili daje druge slične izjave stvarajući pritom dojam kod potrošača da je dobio priopćenu nagradu ili je nagradna igra završila, a proizvod se i dalje tako obilježen nalazi u prometu, dužan je predati proizvod koji je namijenjen za nagradu, stoji u članku.
No iz raznih udruga za zaštitu potrošača upozoravaju građane da ne nasjedaju na takve pozive i da ne pristaju na narudžbe, a da ne znaju tko zaista stoji iza njih. Također, savjetuju da uvijek prije eventualne narudžbe dobro razmislite treba li vam uopće proizvod koji vam netko nudi.