To je to što me zanima!

Novo, a ne radi: Ako je istekao rok, tražite novu kameru

Ako proizvod ima nedostatak, kupac ima u roku do šest mjeseci od datuma kupnje pravo na reklamaciju. Može zahtijevati popravak ili povrat novca
Vidi originalni članak

Pitanje: Kamera mi se četiri mjeseca nakon kupnje pokvarila. Dao sam je u ovlašteni servis. Ni nakon dva mjeseca mi ne odgovaraju na pitanje gdje je ona sad i kad će mi je vratiti.

Na pitanje čitatelja odgovara Igor Vujović, tajnik društva Potrošač.

Odgovor: Ako proizvod ima nedostatak, kupac ima u roku do šest mjeseci od datuma kupnje pravo na reklamaciju. Može zahtijevati da se popravi, da mu se da novi proizvod ili vrati novac. Gospodin se odlučio na servis. U jamstvu je propisan rok za popravak. U praksi traje najviše 45 dana pa bi čitatelj trebao vidjeti što piše u jamstvu. U radnom nalogu koji je dobio kad je dao kameru na popravak je datum od kojeg se računa rok.

Nakon što protekne potrošač ima pravo da mu se da ista takva kamera ili da mu vrate novac. Neka podnese pismeni prigovor gdje je predao proizvod te traži novu kameru ili novac. Ako ne odgovore u roku od 15 dana, kupac ih može prijaviti nadležnoj inspekciji.

Prevareni ste ili ne znate riješiti neki problem? Javite se na 0800 242424, ili e-mail: potrosac@24sata.hr

Idi na 24sata

Komentari 3

  • Spec 09.02.2014.

    Malo je drukčije stanje na terenu . Nigdje više ne piše rok od "45 dana" za servis nego stoji "popravak će biti obavljen u RAZUMNOM roku" . Ukratko : novac su uzeli , laptop je kod njih pa čekaj ......

  • vekizveki 08.02.2014.

    Prije par godina kupio sam malo skuplji fotić. Nakon kratkog vremena uočio grešku na optici (pola slike oštro ,a pola mutno). Pa servis jedno pet puta, na kraju pristanem na drugi sličan ali rabljeni fotić u zamjenu za ovaj (u servisu). Samo taj drugi je bio još jače pokvaren - čim bi se u njega stavila baterija on bi je ispraznio. Pa opet servis jedno pet puta, pa trgovina gdje sam ga kupio (Merrcatone), pa M-San u Buzinu i tako u krug. Nitko nije odgovoran za robu s greškom nego netko drugi. Na kraju dignem dreku u Mercatoneu i nastane frka da kaj ja hoću itd. Skupe se voditelji i zaštitar i smiruju me. Dođe neka šefica (fina ljubazna gospođa) i sredi mi povrat novca. Znači: na fino ne ide!

  • Ahileja 08.02.2014.

    Sve je manje uglednih trgovina i poznatih proizvođača, koji na zadovoljavajući način ne rješavaju takve probleme.

Komentiraj...
Vidi sve komentare