To je to što me zanima!

Platila joj za frizure, a vlasnica je nakon toga zatvorila salon

Prije nego što tužite trgovca čije ste usluge platili, a niste ih dobili, pisano tražite povrat novca kako biste na sudu imali dokaz da ste spor pokušali riješiti mirno...
Vidi originalni članak

U frizerskom salonu za 490 kuna uzela sam kupone za 10 plus pet frizura. No vlasnica je zatvorila salon, požalila nam se čitateljica.

Dunja Mak iz Potrošačkog foruma savjetuje da tuži vlasnicu. Ipak, radi dokaza da je spor pokušala riješiti mirno, Mak kaže da bi valjalo i vlasnici poslati žalbu.

- Može se dogoditi, kao što je često slučaj, da vlasnica salona vidi službeni prigovor i vrati novac - kaže Mak te savjetuje da se prigovor pošalje poštom, preporučeno i s povratnicom. U prigovoru treba objasniti situaciju i tražiti friziranje ili povrat novca. Mak napominje da čitateljica nije dužna pristati na friziranje u drugim salonima ako je platila za jedan određeni, tj. ako je određenom salonu dala povjerenje. Vlasnica ima 15 dana za odgovor, a ako to ne učini, potrošačica je može prijaviti inspekciji Ministarstva gopodarstva ili Sudu časti HGK. Ako mirni način ne uspije, čitateljica vlasnicu salona treba tužiti.     

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare