To je to što me zanima!

Popusti: Što je skuplje, a što je jeftinije u odnosu na rujan?

Portal supermarketi.info otkriva kako su u posljednje tri godine drastično pale cijene ulja, šećera i brašna. Cijene voća i povrća dostigle cijene mesa i mesnih proizvoda
Vidi originalni članak

Ovaj mjesec nema značajnijih poskupljenja u odnosu na prošli mjesec. Najviše je pojeftinio limun, koji je prethodnih mjeseci bio nerealno skup.

 Limun je jeftiniji 39,37 posto u odnosu na rujan. No i dalje je uvelike skuplji nego prošle godine. Sad mu je cijena 46,13 posto viša nego u listopadu 2013. godine.

U odnosu na rujan, jeftinije su i naranče 32,72 posto. Iako im sezona prolazi, tikvice su 25,32 posto jeftinije nego u rujnu. Ovaj mjesec najizrazitiji trendovi poskupljenja bili su za Cekin posebnu salamu, koja je skuplja 7,51 posto, i pelene Pampers, koje su 4,08 posto skuplje. Kod pelena je zapravo riječ da nisu na akciji kao prethodnih mjeseci nego ih najčešće prodaju po redovnoj cijeni.

U odnosu na listopad prošle godine, rajčica grapolo sad je 41,25 posto skuplja, a jeftiniji su cvjetača 48,13 posto i češnjak 23,47 posto. Prema toj godišnjoj analizi, više je proizvoda sad jeftinije.

Portal supermarketi.info analizira i cijene za isto razdoblje prije tri godine, pa dolaze do zaključka da voće i povrće postaje privilegij samo za imućnije. Istodobno cijene ulja i šećera tridesetak su posto niže nego prije tri godine, a brašnu je cijena 16 posto niža.

 Ovaj mjesec portal supermarketi.info analizirao je cijene 113 proizvoda. Dukatela, sirni namaz ‘z bregov, Podravka pasirana rajčica, pileći file i mrkva imali su istu cijenu u svih šest trgovina. Razlika između najskuplje i najjeftinije košarice u listopadu je 94,06 kuna, što je 3,06 kuna više nego u rujnu. Iako i ovaj mjesec Getro ima općenito najpovoljnije cijene i obično najjeftiniju košaricu, u listopadu je košarica najjeftinija bila u Plodinama, a najskuplja u Billi. Portal supermarketi.info ovog je mjeseca prikupio i analizirao cijene u šest, a ne kao do sada u sedam, trgovačkih centara.

Naime, Konzum je preuzeo i pod svoje ime prebacio sve veće Mercatorove trgovine, pa se tu malo smanjila konkurencija.     

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare