To je to što me zanima!

Sigurnost djece: Europski autoklub testirao autosjedalice

HAK je s kolegama iz europskih autoklubova testirao 33 dječje autosjedalice: Njihovu sigurnost u sudaru, korištenje, štetne sastojke, mogućnost čišćenja
Vidi originalni članak

HAK je s kolegama iz europskih autoklubova testirao 33 dječje autosjedalice. Iskušavali su njihovu sigurnost pri frontalnom i bočnom sudaru, jednostavnost korištenja, sadržaj štetnih sastojaka, mogućnost čišćenja i ergonomiju. 

Najboljom se pokazao model Kiddy Phoenix Fix Pro 2 za djecu od 9 do 18 kilograma. Iako je namijenjena većoj djeci, do četiri godine, sigurna je poput onih za dojenčad. Dobila je maksimalne ocjene u svim kategorijama. Dobro štiti dijete pri sudaru, stabilna je i lagana, može se brzo i jednostavno montirati u vozilo, pri čemu je mogućnost pogreške svedena na minimum. Vrlo je stabilna, ima dobar oslonac za noge, dijete je jednostavno zakopčati, a pojas se kvalitetno zateže. Također, dijete u njoj ima mnogo prostora i udobnu poziciju sjedenja. Ovaj model u hrvatske trgovine dolazi idućeg tjedna, kad će se znati i njegova cijena. Prethodni model, Kiddy Phoenixfix Pro, koji je već neko vrijeme u prodaji, u tvrtki Svijet beba stoji 1599 kuna. Drugo mjesto zauzela je sjedalica Peg Perego Primo Viaggio SL & Isofix Base 0+1, predviđena za djecu do 13 kila. Pokazala je maksimalnu sigurnost, ali i povećane vrijednosti štetnih sastojaka. Cijena joj je 1966 kuna. 

Najlošiji model je Babyauto Sinar, koji je na testiranju pao u svim kategorijama. Naime, ova sjedalica slabo štiti dijete pri frontalnom i bočnom sudaru, ima vrlo visok udjel štetnih sastojaka, montaža u vozilu je nesigurna, kvaliteta zatezanja pojasa slaba... Od preostalih testiranih modela 15 je dobilo ocjenu dobar jer su solidne kvalitete, devet ocjenu zadovoljavajuće, a jedva dovoljnu ocjenu dobilo je šest testiranih modela. Sve rezultate opsežnog testa možete pročitati na internetu http://www.hak.hr. Sjedalice su testirali u Tehničkom centru njemačkog autokluba ADAC. - To je projekt HAK-a i partnerskih europskih autoklubova koji sudjeluju u planiranju, provedbi i sufinanciranju te informiranju javnosti o rezultatima. Testiranje se provodi dva puta godišnje u realnim uvjetima - objasnio je Alan Vojvodić iz HAK-a.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare