To je to što me zanima!

Što kada trgovac sam odredi vlastiti rok za reklamaciju?

Na robu na napuhavanje možete se žaliti u roku od dva sata, kaže vlasnica trgovine čamcima, a udruge za zaštitu potrošača tvrde da je to smiješno. Rok je dvije godine
Vidi originalni članak

Nakon tri dana korištenja novom čamcu se odvojilo dno te se umalo raspao. Odnijeli smo ga u trgovinu. Tamo su nam odbili reklamaciju jer se nisam žalio u roku od dva sata, kaže čitatelj. 

Za čudnovati rok od dva sata pitali smo vlasnicu trgovine. - Takav je zakon. To piše i na vratima moje trgovine. Sve što je na napuhavanje ima rok za reklamaciju od dva sata jer nakon što se napuhne trebalo bi se nakon dva sata ispuhnuti ako ima rupu. Oni su taj čamac reklamirali nakon pet dana. Ja ne znam što su radili s njim - objašnjava vlasnica trgovine. 

U regionalnoj organizaciji zaštite potrošača ROZP kažu da je “ovo slučaj za kazalište’. 

- Trgovac odgovara za materijalne nedostatke robe u trenutku kupnje, bez obzira je li znao za nedostatak. Smatra se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od kupnje postojao kad je proizvod kupljen. Kupac je dužan robu pregledati što prije, u ovom slučaju kad je čamac spušten u more, te o nedostacima u roku od osam dana obavijestiti trgovca. Trgovca ne obvezuje materijalna odgovornost tek dvije godine nakon prodaje proizvoda - objašnjava Željko Tomašić, iz ROZP-a. Dodaje kako je ovaj trgovac odbacio odgovornost te da čitatelju, osim redovitog sudskog spora, preostaje prijava inspekciji.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • Spec 25.07.2014.

    Kupio si , ježi se !

Komentiraj...
Vidi sve komentare