To je to što me zanima!

Tražite naknadu ako vam broj ne prenesu u propisanom roku

Za zadržavanje broja treba tražiti uslugu prijenosa broja i platiti sve dugove kod starog operatera. U mobilnoj mreži prijenos traje tri dana, a u fiksnim mrežama 45 dana
Vidi originalni članak

Ostaje li mi isti telefonski broj ako želim prijeći k novom operateru, jedno je od pitanja koje često postavljaju HAKOM-u.

Zbog toga su napravili brošuru s objašnjenjima prava potrošača kod prijenosa broja. Za zadržavanje broja treba tražiti uslugu prijenosa broja. Prije treba platiti sve dugove kod starog operatera. U mobilnoj mreži prijenos traje najviše tri dana, a u fiksnim mrežama 45 dana. Rokovi se mogu produljiti na zahtjev potrošača.

- Korisnik ima pravo na naknadu ako mu operater ne isporuči uslugu i ne prenese broj u roku. Zahtjev za naknadu šalje se novom operateru u roku od 30 dana od realizacije usluge, a visina ovisi o vrsti ugovorene usluge - objašnjavaju u HAKOM-u i dodaju kako njima prijavite operatera ako vam odbije isplatiti naknadu.     

Idi na 24sata

Komentari 3

  • ChipPoker 11.01.2015.

    Da

  • MortCrichton 10.01.2015.

    i ruznu facu

  • muni seferendi 10.01.2015.

    ova na slici ima dobre grudi

Komentiraj...
Vidi sve komentare