To je to što me zanima!

Zbog trikova stalno želimo kupovati, a pazite i na outlete

Modna industrija funkcionira tako da se kupac stalno osjeća demode. Veliki brendovi poput Zare ili Topshopa svaki tjedan mijenjaju asortiman
Vidi originalni članak

Kako im je odjeća relativno jeftina, kupac tako ima stalnu potrebu iznova trošiti kod njih. Svaki tjedan u svojoj online ponudi imaju u prosjeku 400 novih komada odjeće. Nadalje, list piše da su i outleti neka vrste prevare. Odjeća koja završi u outletu nije bila ni namijenjena redovnoj prodaji, čak postoji vjerojatnost da nisu proizvedene u istoj tvornici. Istina je da se poznato ime samo koristi na odjeći lošije kvalitete. Huffington Post upozorava i da većinu odjeće u svijetu šiju djeca.

Svjetlucavi interijeri karakteristični su za trgovine luksuznom robom, a proizvodi upakirani u svjetlucavu ambalažu često su skuplji od ostalih. Skupe stvari također su često smještene u staklene ormariće, s puno prostora oko njih - tako izgledaju kao da vrijede više nego što je to doista slučaj. Ipak, najviše ćete potrošiti ako reagirate na reklame “akcija”, “jeftino” i “još malo pa nestalo”. Takvo oglašavanje budi želju za mahnitim trpanjem u košaricu. Kad reagiraju na njega, ljudi tada misle da su, kupujući, uštedjeli, a ne potrošili novac.


Idi na 24sata

Komentari 1

  • Bezobrazno zelene 22.09.2014.

    Onaj ko se imalo razumije u modu neće nasjedati takvim trikovima jer to je samo bacanje novca.Ono što u zari bude na rasprodaji, hrpetina majica po 9-20 kn. nije nikad vidilo trgovinu, samo našivena etiketa na neku štracu, čisto zavaravanje kupaca a tako je i u većini sličnih trgovina. Čak ni ono što ima malo veću cijenu nema veze s kvalitetom, sve je to za jednu sezonu, par pranja i mo'š se slikat..

Komentiraj...
Vidi sve komentare