To je to što me zanima!

Predstavljanje nove lopte: Brazuca oduševila Hrvate!

U Zagrebu predstavljena Brazuca, službena lopta Svjetskog prvenstva. Ivan Tomečak i Andrej Kramarić, igrači NK Rijeka prvi u Hrvatskoj imali priliku testirati Brazucu
Vidi originalni članak

Adidas Hrvatska u Avenue Mallu u Zagrebu organizirao je hrvatsku "premijeru" lopte Brazuca, službene lopte Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu 2014. Brazucu su predstavili  Saša Iviček, adidasov sport marketing menadžer, adidasov ambasador i igrač NK Dinama Domagoj Antolić te Joško Jeličić, sportski komentator i bivši igrač Dinama i Hajduka uz video javljanje Ivana Rakitića i Nike Kranjčara. Predstavljanju su prisustvovali i nogometaši NK Rijeka, Andrej Kramarić i Ivan Tomečak koji su prvi u Hrvatskoj imali priliku testirati loptu, povodom čega je prikazana i prva hrvatska recenzija Brazuce.

"Nakon što je dobila odlične kritike od igrača kao što su Leo Messi, Dani Alves i Iker Casillas i hrvatski igrači potvrdili su da je Brazuca lopta koja se odlično ponaša na terenu i u zraku te da je s njom fantastično igrati. Svi igrači također hvale njen živopisni dizajn, koji ih podsjeća na vedrinu i strast Brazila", izjavio je Saša Iviček, adidas sport marketing menadžer.  

Brazuca je ime dobila u rujnu 2012. godine nakon javnog glasovanja u kojem je sudjelovalo milijun nogometnih fanova, a predstavlja lokalni neformalni termin koji simbolizira brazilski način života. Dizajn Brazuce u vibrantnim bojama i trakama iscrtanim na lopti simbolizira tradicionalne brazilske narukvice dobrih želja (fita do Senhor do Bonfim da Bahia)te dočarava dinamičnost i strast povezanu s nogometom u Brazilu.  

Brazuca je prošla detaljno testiranje kako bi zadovoljila, ali i premašila FIFA-ine uvjete za službenu nogometnu loptu, osiguravajući vrhunsku izvedbu za sve uvjete. U razdoblju od dvije i pol godine u 10 zemalja na tri kontinenta Brazucu je testiralo preko 600 nogometaša iz 30 momčadi, što ju čini najtestiranijom loptom od strane adidasa u povijesti. U testiranju su sudjelovali mnogi vrhunski nogometaši kao što su Leo Messi, Iker Casillas, Bastian Schweinsteiger i Zinedine Zidane. Lopta je prethodno bila testirana u internacionalnim susretima u sklopu FIFA U-20 Svjetskog kupa međutim s drugačijim dizajnom, te je korištena u prijateljskoj utakmici između Švedske i Argentine u veljači 2013. godine.

Tehnologija  materijala od kojeg je izrađena Brazuca identična je onoj iz lopte Tango 12 (UEFA Euro 2012), lopte Cafusa (FIFA Confederations cup 2013) i još popularnije službene lopte UEFA Lige Prvaka. U odnosu na te lopte, Brazuca donosi niz inovacija u strukturi površine te  jedinstvenu simetriju šest identičnih dijelova lopte što omogućava  unaprijeđeno držanje, dodir, stabilnost i aerodinamiku na samom terenu. 

Lansiranje Brazuce označava novu fazu u adidasovoj "All in or Nothing" 2014 FIFA World Cup Brazil kampanji, koja je počela predstavljanjem Samba Kolekcije kopački s brazilskim motivima. Svjetsko prvenstvo u nogometu najveći je nogometni događaj u svijetu i ultimativna platforma za najnovije adidasove proizvode. adidas izrađuje lopte za Svjetsko prvenstvo u nogometu još od 1970.-te, a  nedavno je produžio partnerstvo s FIFA-om do 2030.

Adidas je povodom hrvatskog predstavljanja u Avenue Mallu organizirao bogat program koji je uključivao otkrivanje "gigantske" verzije lopte Brazuca te natjecanje u tehniciranju u kojem su najbolji imali priliku osvojiti loptu Brazuca i SAMBA kopačke. 

Brazuca lopta dostupna je u Hrvatskoj od 5.prosinca, u svim adidas shopovima i boljim sportskim multibrand dućanima.

Preporučene maloprodajne cijene lopte Brazuca iznose:
Brazuca - 1.029 kn
Brazuca Glider  (replika) - 229 kn

Više informacija potražite na:

http://www.adidas.com/football
https://www.facebook.com/adidasfootball
http://news.adidas.com/GLOBAL/PERFORMANCE/FOOTBALL

Idi na 24sata