To je to što me zanima!

Aljoša Bagola u zagrebačkom će nas Rougemarinu naučiti kako (p)ostati uspješan i – sretan

HOWtoWOW akademija još jednom u Zagreb, nakon edukacije o kreativnim procesima u Laubi te upečatljivim razgovorima o održivosti u Garden Breweryju, donosi dozu prijeko potrebnoga znanja – a ovoga je puta mjesto radnje neodoljivi Rougemarin Park.
Vidi originalni članak

Nakon ljetnog predaha HOWtoWOW se vraća s nikad aktualnijom temom – mentalnim zdravljem u suvremenom poslovnom svijetu! Rougemarin Park 25. kolovoza 2022. ugostit će još jednu edukaciju ove marketinške akademije na čelu s predavačem Aljošom Bagolom, međunarodno popularnim marketinškim stručnjakom, kolekcionarom prestižnih strukovnih nagrada i čovjekom koji savršeno dobro razumije probleme kreativne industrije – jer ih je i sam prošao. 

Znakovitog naziva How to Burn Out, tri će ciklusa ove radionice pomoći boljem razumijevanju vlastita ponašanja i boljem reagiranju u ključnim situacijama: u prvom će dijelu Bagola pojasniti kako usvojeni psihološki modeli utječu na naše ponašanje i kako se suvremena tehnologija odražava na nas; u drugom će se dijelu usredotočiti na tehnike produktivnog razmišljanja, dok će tijekom trećeg, praktičnoga dijela sudionici uroniti u unutarnji svijet uz opuštene rasprave i korisne zaključke u romantičnom zelenilu. 

Svoju karijeru Bagola gradi više od 20 godina, tijekom kojih je regiju obogatio velikim marketinškim projektima, best-selling knjigama i zanimljivim promišljanjima o kreativnosti. Prepoznat je kao kreativni direktor desetljeća u Sloveniji te jedan od najkvalitetnijih kreativaca cijele regije – stoga je, kada on kaže da zna kako pregorjeti, a potom i preuzeti kontrolu nad svojim životom, njegovo iskustvo izrazito vrijedno za sve koji žive i rade u zahtjevnom suvremenom poslovnom svijetu. 

O kvaliteti života svih kreativaca i onih koji se tako osjećaju uz organizatore iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) misli i Mastercard, partner ove radionice, koji je za korisnike Mastercard® kartica osigurao ekskluzivne pakete “1 + 1”: za cijenu jedne kotizacije dobivate još jednu gratis! VAŽNO: Broj je ekskluzivnih paketa ograničen, a dodatni su dar u sklopu ekskluzivnih paketa i knjige Aljoše Bagole. 

Uz posebnu cijenu i Bagolinu knjigu, svi oni koji do svog mjesta dođu putem platforme Priceless.com moći će se osvježiti posebnim koktelom koji će za njih pripremiti poznati koktel-majstor Filip Lipnik. 

Više informacija o HOWtoWOW akademiji, koja već devetu sezonu svim zaljubljenicima u tržišne komunikacije omogućuje pristup najboljim svjetskim praksama i vrhunskim stručnjacima, pronađite na www.hura.hr/howtowow. 

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network. 

 

Idi na 24sata