To je to što me zanima!

Banka koja se prilagođava vašem načinu komunikacije

Korisnička podrška odavno je prerasla svoju bazičnu ulogu samo pružanja informacija. Danas više nego ikad, korisnička podrška važan je temelj cjelokupnog korisničkog iskustva i povezanosti korisnika s brendom
Vidi originalni članak

Izvrsno korisničko iskustvo koje nadmašuje očekivanja siguran je put k zadovoljnim korisnicima, a dostupnost i brzina dobivanja informacija u vrhu su kriterija koji odlučuju o kvaliteti podrške. Digitalizacija je otvorila nove mogućnosti komunikacije, a time i kanale korisničke podrške i informiranja. Na vrlo jednostavan i lako dostupan način možete dobiti informaciju kad i gdje god vama to odgovara.

Upravo je to jedna od prednosti novih kanala komunikacije koje je omogućila i OTP banka d.d. svojim postojećim i potencijalnim klijentima. Usluge Kontakt centra banke od sad su dostupne na čak pet kanala što korisničko iskustvo čini jednostavnim i personaliziranim. Želite li se informirati o poslovanju, proizvodima ili uslugama OTP banke d.d., stanju svog računa, izvršiti transakciju ili nešto drugo, sve vam je dostupno na način koji si sami odaberete ovisno o vašim preferencijama i potrebama. Uvođenje ovih novosti korak je dalje u ostvarivanju cilja omogućavanja klijentima, i onima koji će to tek postati, provođenje svih radnji i transakcija bez potrebe za dolaskom u poslovnicu kako bi sve usluge banke bile dostupne svima gdje god se nalazili.

Uz klasični telefonski razgovor, omogućen vam je razgovor s operaterom putem Internet veze. Audio pozivu možete pristupiti putem web stranice banke uz pomoć widgeta u kutu ekrana ili putem usluge Internet bankarstva kao i aplikacije mobilnog bankarstva uz pomoć ikone „Korisnička podrška“.

Neovisno koji ste tip „komunikatora“ OTP banka d.d. uvažava različitosti i omogućava da pristupite informacijama na drugačiji način, na vaš način. Jer pokrenuti razgovor možete i drugačije, saznajte kako.

Idi na 24sata