To je to što me zanima!

Prijavi se na besplatni webinar i savladaj nova znanja

Prilagodba je glavni alat za preživljavanje u ovakvim izvanrednim situacijama. Rad od kuće prvi je korak promjene koji donosi i brojne izazove - kako uz razdvojenost zadržati produktivnost i timski rad?
Vidi originalni članak

Pokret #ostanidoma, koji se brzo proširio zbog pandemije, izraz je odgovornosti prema samom sebi, svojim bližnjima, cijelom društvu, a najviše možda prema onima koji taj luksuz nemaju jer je njihov posao ključan za suzbijanje bolesti.

Kako bi se tome prilagodili, u posljednjih nekoliko tjedana velik broj tvrtki svoj je način poslovanja u velikoj mjeri morao reorganizirati. Za zaposlenike je to uglavnom značilo rad od kuće na duže vrijeme. Za voditelje odjela uz taj izazov, pojavio se još jedan - kako voditi dislociran prodajni tim? Kako postići da prodajni timovi rade sinkronizirano i produktivno bez obzira na razdvojenost?

Srećom, HSM-informatika omogućila je zaposlenicima rad od kuće još prošle godine, tako da unatoč tome što svi rade od kuće od sredine ožujka, nisu osjetili nikakve probleme ni u padu produktivnosti ni u kvaliteti isporuke.

Upravo zato HSM-informatika odlučila je sa zainteresiranima podijeliti svoje iskustvo, putem besplatnog webinara na temu “Može li dislocirani prodajni tim i dalje ostvarivati rezultate?”.

Na ovom webinaru, Slaven Stojanović, Head of Sales u HSM informatici podijelit će svoje iskustvo kako strukturirano vođenje prodajnih aktivnosti i automatizacija prodajnih procesa može pomoći u vođenju i održavanju produktivnosti prodajnog tima lokalne tvrtke koja koristi Salesforce CRM platformu. S druge strane, Filip Novak, Salesforce Territory Manager za našu regiju javit će se izravno iz središnjice u Dublinu i ispričati više o tome kako sustavi za upravljanje klijentima olakšavaju rad sada dislociranih prodajnih timova velikih kompanija s iznimno velikim bazama klijenata.

Zanima vas kako učinkovito voditi i odlučivati unutar dislociranih projektnih timova, kako efikasno surađivati na daljinu, a pritom još uvijek strukturirano voditi prodajne aktivnosti i automatizirati prodajne procese, te jednostavno izvještavati o uspješnosti prodajnih i marketinških aktivnosti? I što je najvažnije, kako konstruktivno iskoristiti ovo zahtjevno vrijeme i stvoriti prilike za buduće poslovanje?

Pridružite se webinaru koji će se održati 22.04.2020. s početkom u 14 sati, a više detalja o webinaru i tome kako se prijaviti možete pronaći ovdje.

Idi na 24sata